Rebellion Racing jeszcze silniejszy w 2013 roku?

Rebellion Racing potwierdziło zgłoszenie Toyoty Lola B12/60 na sezon ALMS 2013 i przybycie Mathiasa Beche. Szwajcarska drużyna planuje także starty w zawodach WEC.

opublikowany 06/12/2012 à 11:29

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Rebellion Racing jeszcze silniejszy w 2013 roku?

Rebellion Racing miało wspaniały sezon WEC wygrywając LMP1 Trophy dla drużyn prywatnych po zwycięstwie w sześciu z ośmiu rozgrywanych wydarzeń, w tym w 24 godziny Le Mans. Ale brak widoczności w stosunku do producentów Audi i Toyota popchnął szwajcarską drużynę do skierowania się w stronę ALMS, gdzie może dążyć do ogólnego zwycięstwa. Po zwycięstwie w Petit Le Mans szwajcarski zespół wystartuje w pełnym wymiarze godzin w amerykańskiej dyscyplinie za kierownicą Loli B12/60 Toyoty, wraz z drugim LMP1 jako wzmocnienie przed 12-godzinnym wyścigiem w Sebring. Mathias Beche został również potwierdzony przez Rebellion. Szwajcar wyróżnił się w TDS Racing zwycięstwemWIĄZY w tym sezonie oraz zajęcie drugiego miejsca w tej kategorii w 24-godzinnym wyścigu Le Mans.

Cele zostaną zatem skorygowane w górę na przyszły rok, a tym razem Rebellion Racing będzie w stanie zapewnić sobie tytuł w peletonie ALMS. Nie wyklucza się jednak udziału w WEC i wkrótce poznamy ostateczny program szwajcarskiej drużyny. „Rok 2012 był najbardziej wymagającym, ale i najbardziej udanym sezonem w historii Rebellion Racing”, podkreśla Bart Hayden, menadżer zespołu Rebellion Racing. „Chcemy kontynuować nasz postęp w 2013 roku, opierając się na uzyskanych wynikach, mając na celu osiągnięcie ogólnych zwycięstw. Widoczność, jaką przynoszą takie sukcesy, jest bardziej zgodna z pragnieniami naszych partnerów. WEC to mistrzostwa świata i my również chcielibyśmy nadal w nich uczestniczyć. Dołożymy wszelkich starań, aby program zrealizować równolegle z naszą obecnością w ALMS. Jesteśmy zespołem, który rozwijał się w duchu Le Mans od czasu naszego zaangażowania w GT na początku XXI wieku i chcemy nadal ścigać się w dyscyplinach, w których biorą udział najlepsze profesjonalne prototypy i zespoły GT. Byłbym szczególnie zadowolony, gdyby udało nam się zgłosić samochody do ALMS i WEC w 2000 roku.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz