Spektakularny wypadek 1000 mil Sebring. Po pierwszym starciu ze spóźnialskim José Marią López a perdu le contrôle de la Toyota nº7. La GR010 a terminé sa course dans le mur de pneus, le prototype se retrouvant sur le toit. Le pilote est aussitôt sorti indemne de sa voiture. La course est interrompue sous drapeau rouge aux 112e tour, 3h33 après le départ.
Wypadek w dwóch etapach
Do wypadku doszło w dwóch etapach Pechito. L’Argentin s’est tout d’abord accroché avec la Porsche nº88 du Dempsey – Proton Racing, le projetant une première fois dans le mur de pneus. Reparti en piste, José Maria López reprenait son tour à une allure peu modérée malgré le mur de fumée blanche derrière sa voiture et les pièces brinquebalantes de sa GR010. Quelques secondes plus tard, il perdait le contrôle de son prototype qui s’encastrait violemment dans le mur de pneus avant de se retourner. Heureusement, López est très rapidement sorti indemne de son habitacle.
W rankingach druga Toyota, która nadal znajduje się na prowadzeniu, z numerem 8, prowadzi w wyściguAlpine A480-Gibson wystartował z pole position, ale ponownie zjechał do pit stopu. Glickenhaus uzupełnia podium w klasyfikacji generalnej. W LM P2 to Prema prowadzi obecnie przed dwoma zawodnikami United Autosports USA. Bez zmian w GT – Corvette prowadzi w kategorii Pro, wyprzedzając dwa Porsche. TO Aston Martin poprowadź peleton Am z Northwest AMR przed TF Sport.
Zegar nie został zatrzymany, a wyścig został wznowiony na 3 godziny 44 przed wjazdem do boksów Toyoty nr 8. Alpine dlatego przejął kontrolę nad wydarzeniem.
Duży OFF dla @pechito37 i @TGR_WEC. José czuje się dobrze i wyszedł z samochodu. #WEC #1000MSbring pic.twitter.com/1wlD0rvf3W
— Świat FIA Wytrzymałość Mistrzostwa (@FIAWEC) 18 marca 2022 r.
CZYTAJ TAKŻE > 1000 mil Sebring – H3: Alpine wciąż przed Toyotami, Ogier na torze
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)