La situation semble s’éclaircir entre les deux Toyota à une heure du terme des 1000 mil Sebring. Z jednym przystankiem mniej, Kamui Kobayashi zwiększył swoją przewagę o około dziesięć sekund nad kolegą z drużyny Sébastien Buemi.
Derrière les deux prototypes japonais, le poleman Antonio Fuoco a repris la 3e place à la Cadillac n°2. La Porsche n°5 de Kévin Estre a probablement laissé échapper ses espoirs de podium lors d’un trop long arrêt aux stands. La Vanwall n°4 a perdu beaucoup de temps après un problème sur l’arrière de la Vandervell 680, emmenant Jacques Villeneuve en tête-à-queue. La LMH autrichienne occupe la 9e place de la catégorie, entre les deux Peugeot.
W LM P2 Hertz Team JOTA i Prema nr 63 na zmianę przodują w swojej kategorii, w zależności od przystanków. Corvette jest sama na świecie w LMGTE Am.
CZYTAJ TAKŻE > 1000 mil od Sebring – H6: Cadillac na podium, wina Ferrari
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)