Wygląda na to, że sytuacja między tą dwójką się wyjaśnia Toyota godzinę od zakończenia 1000 mil Sebring. Z jednym przystankiem mniej, Kamui Kobayashi zwiększył swoją przewagę o około dziesięć sekund nad kolegą z drużyny Sébastien Buemi.
Za dwoma japońskimi prototypami opiekun pole position Antonio Fuoco zajął 3. miejsce z Cadillaca nr 2. Tam Porsche #5 Kévina Estre prawdopodobnie stracił nadzieje na podium podczas zbyt długiego postoju. Vanwall nr 4 stracił dużo czasu po problemie z tyłu Vandervell 680, w wyniku którego Jacques Villeneuve wpadł w poślizg. Austriacki LMH zajmuje 9. miejsce w tej kategorii, pomiędzy nimi Peugeot.
W LM P2 Hertz Team JOTA i Prema nr 63 na zmianę przodują w swojej kategorii, w zależności od przystanków. Corvette jest sama na świecie w LMGTE Am.
CZYTAJ TAKŻE > 1000 mil od Sebring – H6: Cadillac na podium, wina Ferrari
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)