Hypercar
W kategorii Premier, Toyota #7 nadal dominuje w wyścigu przed siostrzanym samochodem #8. Ale prosty Kamui Kobayashi w Indianapolis spowodował, że załoga straciła około 25 sekund, dzięki czemu trzykrotnie broniący się prototyp mógł w pełni powrócić do walki o zwycięstwo. Do tego stopnia, że w nocy odzyskał prowadzenie w grze w pit stopie.
Pierwsze przebłyski światła po długiej nocy 😍# LeMans24 #GoHyper #ToyotaGAZOORWyścig @ 24hoursoflemans @FIAWEC pic.twitter.com/mPh3w30ozI
— Wyścigi TOYOTA GAZOO WEC (@TGR_WEC) 22 sierpnia 2021 r.
Stosując dwie różne strategie dotyczące opon, dwaj Japończycy zagrali następnie na korzyść zespołu. Samochód nr 8 prowadzony przez Brendon Hartley w rzeczywistości pozwól, aby Jose Maria Lopez minęła, aby nie zakłócać strategii opon. O godzinie 7:XNUMX dzisiejszego ranka między obiema siostrami pozostaje minuta przerwy. W przypadku trzeciego miejsca wszystko pozostaje otwarte międzyAlpine i Glickenhaus nr 708. Francuska marka jest praktycznie trzecia z lekką przewagą nad amerykańskim konkurentem w grze w pit stopie.
LM P2
Podczas swojego pierwszego udziału zespół WRT realizuje swoje marzenia. Noc tak naprawdę nie pokrzyżowała planów ekipy kierowanej przez Vincenta Vosse. Wręcz przeciwnie, nawet go wzmocniło, ponieważ wynik JOTA nr 28 Stoffela Vandoorne’a z miejsca trzeciego uzyskał czas 3:3.
Belgijski zespół w dalszym ciągu plasuje swoje dwa prototypy na dwóch pierwszych miejscach rankingu. Należy zauważyć, że pomiędzy obiema załogami miały miejsce dwie wymiany stanowisk. Yifei Ye (nr 41) faktycznie pokonał Charlesa Milesiego (nr 31), zanim Ferdinand Habsbourg zapewnił swojej załodze przewagę nad Louisem Delétrazem. O 7 rano 1 minuta i 30 sekund rozdzieliły dwa LM P2.
Najgroźniejszy samochód w rankingach o godzinie 1:22, numer 23 zespołu United Autosports, posiadacz tytułu, w tym Felipe Albuquerque i Phil Hanson, był wielkim przegranym wieczoru. (Nowy) obrót Fabio Scherera, po którym nastąpił problem z alternatorem, zmusił numer 65 do spędzenia czasu w garażu, prawdopodobnie tracąc szanse na zwycięstwo. Trzecią lokatę w tej kategorii czeka obecnie JOTA. Ale Panis Racing Willa Stevensa (nr XNUMX) jest tylko trzy sekundy za nim.
GTEPro
Mecz jest nadal bardzo zacięty Ferrari i Corvette. Model nr 488 51 Alessandro Pier Guidi-James Calado-Côme Ledogar w dalszym ciągu prowadzi na czele dzięki dłuższym okresom w porównaniu do swojego bezpośredniego konkurenta, modelu nr 8 C63.R Antonio Garcii, Jordana Taylora i Nicky'ego Catsburga.
Mecz, w którym Porsche Od połowy nocy 911 RSR nr 79 firmy WeatherTech Racing. Cooper MacNeil popełnił błąd w szykanie Forda i mechanicy nie byli w stanie naprawić samochodu, co spowodowało wycofanie się Amerykanina i jego kolegów z drużyny, Earla Bambera i Laurensa Vanthoora.
https://twitter.com/24heuresdumans/status/1429244796284047361
Zajmując zdecydowanie trzecie miejsce, Ferrari nr 52 Daniela Serry, Sama Birda i Miguela Moliny rozbiło się wkrótce po godzinie 6:92 z winy półgodzinnego postoju w pit stopie. W rzeczywistości Porsche zajmuje drugie miejsce, a numer 91 wyprzedza numer 3 na 4. i XNUMX. miejscu, ale ma prawie okrążenie straty.
GTE Am
Status quo w GTE Am od nocy. Ferrari musi uważaćAston Martin Punkt widokowy TF Sport nr 33 Bena Keatinga-Dylana Pereiry-Felipe Fragi, który traci tylko minutę do liderów François Perrodo-Nicklasa Nielsena-Alessio Rovery (nr 83). Starożytna nadzieja jednomiejscowy Callum Ilott zajmuje trzecie miejsce w Ferrari z numerem 80.
Pełna klasyfikacja generalna po H15
Klasyfikacja kategoria po kategorii po H15
Jérémy Satis i Medhi Casaurang-Vergez
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)