Hipersamochód: Toyota z przodu Alpine
W Hypercar pięć samochodów miało już gwarancję zakwalifikowania się do Hyperpole. Najlepszy czas uzyskała Toyota z numerem 7 z czasem 3:26.279, wyprzedzającAlpine mniej niż sekundę za Toyotą z numerem 8. Glickenhaus zajął 4. i 5. miejsce w swojej kategorii.
LM P2: Najlepszy czas Antonio Felixa da Costy
Najlepszy czas dnia testowego w swojej kategorii, IDEC Sport Oreca 07-Gibson z numerem 48 prowadzony przez Paula Loupa Chatina popełnił błąd na torze Tertre Rouge, powodując żółty kolor Full Course na początku sesji.
To duży bocznik @paulloup_chatin i @IDECSportRacing przy wyjściu Tertre Rouge. Kierowca wysiadł z samochodu i wszystko jest w porządku, sesja pod FCY.#WEC # LeMans24 pic.twitter.com/eug3vLriEG
— Świat FIA Wytrzymałość Mistrzostwa (@FIAWEC) 18 sierpnia 2021 r.
W tym momencie po raz trzeci w LM P2 z czasem 3:30.166 nie można było ponownie uruchomić samochodu. Czas ten nie utrzymał się jednak przez całą sesję. Najlepszy czas w tej kategorii ostatecznie uzyskał Jota z numerem 38 prowadzony przez Portugalczyka Antonio Felixa da Costę. Zwycięzca poprzedniego sezonu, numer 22 z United Autosports USA, zajął dopiero 12. miejsce, co było utrudnione przez GT, ku wielkiej irytacji Filipe Albuquerque.
GTE Pro : Record de la piste pour Porsche Puis Ferrari
W GTE Pro czasy szybko nadeszły. Od początku sesji Porsche jechało już o trzy sekundy szybciej niż podczas Wolnego Treningu 1. Rekord toru w tej kategorii pod wodzą Kévina Estre za kierownicą Porsche 3 RSR z numerem 46.779 spadł nawet do 911:92, pobijając dotychczasowy rekord Gianmarii Bruni (3:47.504). Rekord pobity ponownie przez Daniela Serrę za kierownicą Ferrari 488 GTE Pro w czasie 3:46.011. AF Corse zdobył w tej kategorii nawet dublet.
GTE Am: Dempsey – dominuje Proton Racing
Sesję GTE Am uświetnił zjazd z toru Paula Dalla Lana za kierownicąAston Martin Vantage AMR z numerem 98. Najlepszy czas uzyskało Porsche 911 RSR – 19 z zespołu Dempsey – Proton Racing. Z Francuzem Julienem Andlauerem za kierownicą Porsche 911 RSR – 19 z numerem 88 pobiło także rekord toru GTE Am, ustanawiając czas 3.48:620.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)