Tym razem to ten właściwy! Prawie 50 lat od jego ostatniego oficjalnego występu w najwyższej kategorii na festiwalu im 24 godziny Le Mans (1973), ponad 20 lat po ostatniej przejażdżce 333 SP w Sarthe (1999), Ferrari powrót do reklamy Wytrzymałość mając na celu ogólne zwycięstwo.
4 cyfry, 3 litery. Uważamy, że nie musimy dodawać nic więcej. Podziel się swoją reakcją w komentarzach!@FIAWEC #FerrariCompetizioniGT #FerrariWyścigi pic.twitter.com/bn1SXp1JEF
— Wyścigi Ferrari (@FerrariRaces) 24 lutego 2021 r.
Później Toyota, Peugeot, Audi i Porsche, le constructeur italien est le cinquième à adhérer à la catégorie Hypercar. Sur le plan technique, la firme transalpine postanowił zwrócić się do LMH, podobnie jak jego japońscy i francuscy rywale, co pozwoli mu zaprojektować własne podwozie.
« W ciągu ponad 70 lat ścigania się na torach całego świata poprowadziliśmy nasze samochody z owiewkami do zwycięstwa, odkrywając najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne: innowacje, które wypływają z toru i sprawiają, że każdy samochód drogowy produkowany w Maranello jest niezwykły, cieszył się prezydent Ferrari John Elkann. Dzięki nowemu programowi Le Mans Hypercar Ferrari po raz kolejny potwierdza swoje zaangażowanie w wyścigi samochodowe i determinację, by być bohaterem najważniejszych światowych wydarzeń sportów motorowych. »
W bardzo zwięzłym komunikacie prasowym nie określono jednak, czy system hybrydowy Włocha będzie podłączony do osi przedniej, czy tylnej. Szczegół, który nie jest jednym, bo to rzeczywiście tymczasowy napęd na cztery koła przerażaIMSA, która na razie nie akceptuje LMH w swoich mistrzostwach.
Przypominamy, że Ferrari jest trzecim po Porsche i Audi najbardziej płodnym producentem klasyka Le Mans, mającym na koncie odpowiednio 19 i 13 sukcesów.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)