Po raz pierwszy w swojej historii Algarve Autodrome będzie gospodarzem karawany Mistrzostw Świata.Wytrzymałość. Ośmiogodzinny test zastępujący 1000 mil od Sebring i początkowo zaplanowano na 4 kwietnia, ale przełożono na 13 czerwca ze względu na Covid-19.
Oczekuje się, że na tę okazję przybędą trzydzieści trzy samochody. Ponieważ jeśli brakuje jednego z dwóch Glickenhaus, Ferrari Do listy zawodników zarejestrowanych na ten rok dodano 488 GTE Evo nr 57 firmy Kessel Racing. Z braku konkurencji szwajcarska drużyna ostrzy broń, przygotowując się do zawodów 24 godziny Le Mans (21-22 sierpnia), z trio w składzie Japończyk Takeshi Kimura, neopilot Peugeot Mikkel Jensen i Włoch David Fumanelli.
W klasie premier będziemy z uwagą śledzić debiut Glickenhausa 007 LMH, za którego kierownicą znajdziemy Ryana Briscoe, Romaina Dumasa i Richarda Westbrooka. W LM P2 planowanych jest jedenaście samochodów, z pewnymi zmianami, które należy odnotować, choć zostały już oficjalne. Filipe Albuquerque i Loic Duval zachowane w IMSA, pozostawiają odpowiednio wolne miejsca w Oreca 07 nr 22 w United Autosports i nr 70 w Realteam Racing. Jeśli Portugalczyka zastąpi Paul di Resta, nie ujawniono jeszcze tożsamości Normana Nato i kolegi z drużyny Estebana Garcii.
En GTE Pro, Corvette Racing ne sera hélas pas de la partie. Du côté de Porsche, on a décidé de se mettre en mode Le Mans en réquisitionnant les pigistes de luxe : Frédéric Makowiecki et Michael Christensen, qui officieront sur les 911 RSR-19 n°91 et 92 aux côtés des titulaires habituels.
Wreszcie, z 14 samochodami, kategoria GTE Am będzie najbardziej rozbudowana. Po stronie francuskiej należy zwrócić uwagę na obecność Juliena Andlauera za kierownicą samochodu nr 911 19 RSR-88 firmy Dempsey-Proton Racing. Wychowywane przez Porsche młode Habs będą towarzyszyć Dominique’owi Bastienowi i Marco Seefriedowi.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)