Oprócz swojego zaangażowania w WIĄZY, G-Drive Racing weźmie udział w belgijskiej rundzie WEC (4 maja), w celu przygotowania 24 godziny Le Mans (15-16 czerwca). Wydarzenie, w którym posiadaczem tytułu jest drużyna rosyjska. Numer 07 Oreca 26-Gibson – który zwiększy kontyngent uczestników LM P2 do ośmiu – zostanie powierzony, podobnie jak na scenie europejskiej, Romanowi Rusinovowi, Jean-Ericowi Vergne i Jobowi van Uitertowi.
Wciąż w LM P2 należy zauważyć zmianę w numerze 07 Oreca 28 firmy TDS Racing. Loic Duval zachowane w ramach swoich zobowiązań w DTM z Audi, François Perrodo i Matthieu Vaxiviere będą wspierani przez Normana Nato, który w zeszłym roku zadebiutował w tej dyscyplinie z Racing Engineering.
W kategorii premier ogłaszany jest Enso CLM P1/01 firmy ByKolles Racing, teraz wyposażony w silnik Gibson. Obecnie za kierownicą zasiada wyłącznie Tom Dillmann. André Lotterer powraca do modelu Rebellion R13 nr 1 wraz z Neelem Jani i Bruno Senną. Wreszcie na BR1-Gibson nr 10 Renger van der Zande w IMSA w Wayne Taylor Racing zostaje zastąpiony przez Jamesa Allena.
W GTE nie ma żadnych zmian, chociaż nie byłoby zaskoczeniem przybycie niektórych freelancerów do Le Mans, takich jak Billy Johnson w Fordzie GT nr 66.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)