Po ponad półtorej godzinie przerwy spowodowanej wypadnięciem z toru Miroslava Konopki (ARC Bratysława), a następnie powodzią na torze Spa-Francorchamps, rozpoczęła się druga runda sezonu WEC a finalement été relancée avec 3h35 restants au chronomètre officiel. L’abandon de la Toyota n°8 et les nombreux arrêts aux stands permettaient à la n°31 du Team WRT de se retrouver en tête au retour du drapeau vert, avec 3h28 restantes.
CZYTAJ TAKŻE > 6 H. Spa – H2: Czerwona flaga, WRT na czele
Podczas gdy Robin Frijns natychmiast odzyskał pewność siebie na czele wyścigu, Mike'a Conwaya (Toyota) usunięte André Negrao (Alpine) na pierwszym zakręcie, aby objąć prowadzenie w kategorii Hypercar i drugie miejsce w klasyfikacji generalnej. Za nimi plasuje się Glickenhaus nr 708, w którym na piątej pozycji Oliviera Pla zastąpił Pipo Derani. Zespół United Autosports nr 23 prowadzony przez Alexandra Lynna wyruszył na mokry tor, a samochód siostrzany, prowadzony przez Filipe Albuquerque, stanął na podium LM P2.
L’AF Corse n°52 (Miguel Molina, Antonio Fuoco) continue de mener en LMGTE Pro, chassée par la Porsche n°92 de Michael Christensen et Kevin Estre ainsi. En LMGTE Am, la n°46 du Team Project 1 (Matteo Cairoli, Mikkel Pedersen, Nicolas Leutwiler) a pris la tête après une sortie de piste de Francesco Castellacci au volant de l’AF Corse n°54.
Wyścig odbywa się na pełnym torze żółtym po przejażdżce po szutrze Matthieu Lahaye (Ultimate), a zespoły wykorzystują to, aby się zatrzymać.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)