6 rano Bahrajn: Toyota nr 8 na prowadzeniu w połowie trasy

Toyota kontrolowała sytuację w Bahrajnie do czasu, gdy Toyota nr 7 Kamui Kobayashiego została uderzona przez Porsche 911 RSR nr 92 Michaela Christensena. Hybryda nr 050 TS8 Kazukiego Nakajimy pozostaje pod kontrolą.

opublikowany 18/11/2017 à 17:12

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

6 rano Bahrajn: Toyota nr 8 na prowadzeniu w połowie trasy

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Toyota ont rapidement pris les commandes de la finale du WEC w wyścigu 6 Hours of Bahrajn. Gdy połowa dystansu była już blisko, wydawało się, że jeden z dwóch hybryd TS050 nie ma szans na zwycięstwo. LMP1 nr 7 Kamui Kobayashi został uderzony w zakręcie nr 2 przez Michaela Christensena nr 911 92 RSR, który jechał z przodu GTE Pro i który nie zauważył japońskiego prototypu, gdy się do niego zbliżał. Japoński kierowca wrócił do garażu, gdy impreza toczyła się na „pełnym żółtym torze”.

Mimo wszystko Toyota pozostaje na czele z numerem 8, na którym obecnie znajduje się lider Kazuki Nakajima. L’avance du leader est importante face aux Porsche LMP1 qui ne parviennent pas à suivre le rythme de leurs adversaires. La 919 Hybrid n°2 de Nick Tandy pointe à près d’une demi-minute de la tête, tandis que la n°1 d’Earl Bamber accuse un retard de trois minutes.

Wygląda na to, że Jackie Chan DC Racing rozważa możliwość zdobycia tytułu LMP2 z numerem 38 prowadzonym obecnie przez Thomasa Laurenta. Rebelia Vaillante nr 31 na czele kategorii przed przybyciem na tor Sakhir zajmuje drugie miejsce za Nicolasem Prost, ale do LMP2 o strukturze anglo-chińskiej brakuje ponad minutę. Drugi Vaillante Nelsona Piqueta Jr zajmuje tymczasowe podium LMP2 przedAlpine A470 André Negrao który miał trudności w pierwszej części wyścigu.

AF Corse również jest na dobrej drodze od Ferrari Numer 51 na czele GTE Pro prowadzi w tej kategorii z Alessandro Pier Guidi za kierownicą przed Fordem GT z numerem 67 Andy'ego Priaulxa, podczas gdy drugie Ferrari powierzone Davide Rigonowi jest na trzeciej pozycji przed Porsche z numerem 91 Richarda Lietza. Trio Dalla Lana-Lamy-Lauda coraz bliżej tytułu GTE Am,Aston Martin Vantage nr 98 prowadził w tej kategorii, podczas gdy Dempsey Proton Racing Porsche straciło czas w boksach na naprawę reflektorów.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz