6 godzin Spa-H+2: Toyota nr 7 dotrzymuje tempa

Po dwóch godzinach wyścigów w Ardenach Toyota Gazoo Racing utrzymuje przewagę nad Porsche. Ferrari odzyskało prowadzenie w GTE Pro.

opublikowany 06/05/2017 à 16:40

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

6 godzin Spa-H+2: Toyota nr 7 dotrzymuje tempa

Po dwóch godzinach wyścigów na belgijskim torze bez zmian na szczycie 6 Hours of Spa. La Toyota TS050 Hybryda nr 7 Kamui Kobayashi prowadzi w wyścigu z około 30-calową przewagą nad Anthonym Davidsonem (Toyota TS050 Hybrid nr 8).

Pierwszy Porsche 919 Hybrid n°1 de Nick Tandy complète le tiercé de tête provisoire après avoir cédé sa position face à la TS050 Hybrid n°8 et précède Earl Bamber, contraint de repasser par les stands il y a quelques minutes en raison d’une crevaison lente à l’arrière-gauche sur sa 919 Hybrid n°2, et qui pointe en quatrième position à plus d’une minute du leader.

Yuji Kunimoto w trzeciej Toyocie TS050 Hybrid nr 9, wyposażonej w zestaw aerodynamiczny o niskim oporze powietrza, jest piąty przed ENSO CLM P1/01 zespołu ByKolles Olivera Webba.

G-Drive stawia czoła Vaillante Rebellion w LM P2

Po bardzo ożywionym pierwszym wyścigu przeprowadzonym przez Bruno Sennę, Oreca 07 n°31 – Vaillante Rebellion, obecnie powierzony Julien Canal, przekazał kontrolę nad kategorią Oreca 07 n°26 – G-Drive Alexa Lynna. Alex Brundle podnosi motocykl nr 07 Oreca 37 – Jackie Chan DC Racing za czołowym duetem i zagraża drugiemu miejscu Juliena Canala.

Trudny wyścig w klanie Signatech Alpine trwa nadal, odkąd dwa A470 Matta Rao (7.) i Pierre'a Raguesa (10.) zostają wykluczone z wyścigu o zwycięstwo, ponieważ Ragues zatrzymał się na kilka sekund przed wjazdem do alei serwisowej, zanim w końcu dołączył do swojej loży.

Ferrari zwiększyć tempo

Po zobaczeniu Forda GT nr 66 z Chip Ganassi Racing Team UK z Olivier Pla, który wtrącił się w walkę o pierwsze miejsce, dwa Ferrari 488 AF Corse nr 71 Davide'a Rigona i nr 51 Jamesa Calado powiększyły przewagę nad GT na niebieskim owalu, pomimo bardzo zaciętej walki, w której doszło nawet do zetknięcia się dwóch włoskich GTE.

Billy Johnson umieszcza Forda GT z numerem 66 na trzecim miejscu, 20 cali od dwóch wiodących modeli 488, przed dwoma Porsche 911 RSR Richarda Lietza i Michaela Christensena.

W GTE Am Paul Dalla Lana utrzymujeAston Martin Vantage nr 98 z przodu przed Dempsey-Proton Racing Porsche 911 RSR nr 77 Marvina Diensta.

Ranking po dwóch godzinach

0 Zobacz komentarze)