Alessandro Pier Guidi: „Miałem szczęście na ostatnim okrążeniu w kwalifikacjach”

Alessandro Pier Guidi wczoraj na swoim ostatnim okrążeniu kwalifikacyjnym zakwalifikował się Ferrari 488 z numerem 51 do wyścigu Hyperpole i przypisuje sobie przy tym trochę szczęścia.

opublikowany 18/09/2020 à 09:34

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Alessandro Pier Guidi: „Miałem szczęście na ostatnim okrążeniu w kwalifikacjach”

Na kilka sekund przed końcem kwalifikacji 24 godziny Le Mans 2020 wczoraj „niespodzianką” w GTE Pro byłaby eliminacja z myślą o hiperpolu Ferrari 488 GTE nr 51 – AF Kors zwycięzców roku 2019 Alessandro Pier Guidi, James Calado i Daniel Serra.

Jednak ostatnie, ostatecznie rozstrzygające okrążenie pozwoliło Alessandro Pierowi Guidiemu umieścić broniący się samochód w pierwszej szóstce, dzięki czemu oba samochody AF Corse mogły wziąć udział w decydującej sesji o pole position w piątkowy poranek.

Ostatnia próba, przy której Włoch przyznaje, że miał trochę szczęścia. „Na torze był duży ruch i nie miałem żadnego czystego okrążenia aż do ostatniego, powiedział nam mistrz świata z 2017 roku.

Problem w tym, że prototyp zawsze znajdował się w złym miejscu. Czasem masz szczęście, czasem nie. Wszyscy byli bardzo agresywni, ponieważ każdy próbował ustawić swój czas, a ja za każdym razem traciłem swój czas.

Szczerze mówiąc, podczas mojej ostatniej jazdy, Miałem szczęście, bo miałem ogromną próżnię ze względu na ruch uliczny, ale we właściwym miejscu i udało mi się go dobrze wykorzystać. Na szczęście, bo na piątym okrążeniu moje opony nie były w najlepszym stanie. »

Transalpin i jego koledzy z drużyny James Calado i Daniel Serra mogą liczyć na Ferrari 488 GTE niezmienione w porównaniu z rokiem 2019 i mogą liczyć na bazę, która sprawdziła się w zeszłym roku, ale powtórzenie drugiego sukcesu w sezonie będzie z pewnością skomplikowane. row, wyczyn, którego nikt nie osiągnął w tej kategorii od lat 2008-2009 (w czasach GT2) i Risi Competizione.

« Jesteśmy zadowoleni z osiągów samochodu, a także patrzymy na pogodę, która nie wygląda zbyt zachęcająco, zauważa Pier Guidi. W zeszłym roku wygraliśmy tym samochodem i warto wykorzystać bazę z 2019 roku jako punkt odniesienia.

BoP jest inny, ponieważ Aston Martin mają większą moc i wyglądają na bardzo mocne. Podczas mistrzostw widzieliśmy, że Vantages są znacznie wydajniejsze niż w zeszłym roku, poczyniły postępy w zakresie opon. »

Aston Martins, który wczoraj zdominował kwalifikacje i który będzie faworytem do pole position w tej kategorii podczas Hyperpole od godz. 11:30.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz