Audi bawi się elementami w Austin

Po wyścigu naznaczonym pojawieniem się deszczu i długą przerwą, 6-godzinny wyścig w Austin ostatecznie przyniósł zwycięstwo Audi R18 nr 2 zespołu Tréluyer – Fässler – Lotterer, które podwoiło prowadzenie po Le Mans w czerwcu ubiegłego roku.

opublikowany 21/09/2014 à 09:10

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Audi bawi się elementami w Austin

Toyota avait réalisé le meilleur départ, mais c’est bien Audi qui a émergé en tête à l’arrivée des 6 Heures d’Austin au Texas, 4e manche du Championnat du Monde d’Wytrzymałość 2014. Jeśli japoński LM P1-H zdominował start wyścigu, zwłaszcza dzięki Sébastien Buemi virevoltant sur la TS040 Hybrid n°8 et ayant creusé un écart substentiel, l’arrivée de la pluie a entièrement bouleversé la hiérarchie avec les deux Toyota à la faute en slicks sous les trombes d’eau, la n°8 restant bloquée dans le bac à graviers. Elle ne fût pas la seule, la Porsche 919 n°20 étant victime d’une mésaventure similaire.

Do tego stopnia, że ​​po długiej, 45-minutowej przerwie o ostateczne zwycięstwo walczyły ostatecznie dwa Audi R18 i Porsche 919 z numerem 14. Po chwilowej zmianie pozycji w zależności od tankowania R18 nr 2 Marcela Fässlera? Benoît Tréluyer i André Lotterer przejęli siostrzany samochód Toma Kristensena? Loic Duval ? Lucasa DiGrassiego. Neel Jani, Romain Dumas i Marc Lieb oraz Porsche 919 nr 14 od dawna mieli na celu stanięcie na podium, ale ostatecznie musieli przegrać w obliczu powrotu Toyoty nr 8 z Buemi-Lapierre-Davidson, który utrzymuje prowadzenie w klasyfikacji kierowców z przewagą 11 punktów, podczas gdy Audi przejmuje kontrolę nad rankingiem producentów z przewagą 18 punktów.

W LM P1-L, Rebellion R-One nr 12 prowadzony przez Nicolasa Prost – Nick Heidfeld i Mathias Beche zwyciężyli przed Lotusem P1/01 Christophe’a Bouchuta, Jamesa Rossitera i Lucasa Auera, który po raz pierwszy wystartował w WEC ten sezon. Drugi R-One wycofał się w ciągu ostatniej godziny.

W LM P2 drużyna KCMG odniosła swoje pierwsze zwycięstwo w Mistrzostwach Świata z Richardem Bradleyem? Tsugio Matsuda i Matt Howson wsiedli do Oreca-Nissan nr 47. Wyprzedzają swoich rywali przez całą amerykańską imprezę, drugi Oreca-Nissan z SMP Racing Nicolasa Minassiana, Sergeya Zlobina i Maurzio Medianiego, HPD ARX 03b z Extreme Speed ​​​​Motorsports Ryana Dalziela? Scott Sharp i Ed Brown, którzy od dawna przewodzili debatom, stanęli na podium w tej kategorii.

w GT, Aston Martin osiąga dublet, wygrywając zarówno w GTE Pro, jak i GTE Am. Vantage nr 97 w rękach Stefana Mücke? Darren Turner zwyciężył w zawodach Pro nieco ponad dziewięć sekund nad Team Manthey Porsche 911 RSR Patricka Pileta i Fredérica Makowieckiego, Ferrari 458 Italia z AF Corse w składzie Gianmaria Bruni i Toni Vilander uzupełniają podium. W GTE Am Vantage nr 98 Paula Dalla Lana, Pedro Lamy i Christoffera Nygaarda wyprzedza drugiego Astona Martina nr 95 Richiego Stanawaya, Kristiana Poulsena i Davida Heinemeiera-Hanssona oraz Porsche 911 w konkursie Proton Competition Christiana Reida i Klausa Bachlera i Khaled Al-Qubaisi.

Znajdź raport i analizę 6 godzin Austin w WEC, sporządzony przez naszego specjalnego korespondenta w Teksasie, w numerze 1979 AUTOhebdo, dostępny od jutrzejszego wieczoru w wersji cyfrowej i od przyszłej środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz