Wspólny przejazd François Perrodo w McLarenie F1 GTR

Kierowca TDS Racing w LM P2 w WEC zaprosił AUTOhebdo na przejażdżkę ulicami Londynu supersamochodem ozdobionym przez artystę Césara.

opublikowany 05/12/2018 à 17:21

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Wspólny przejazd François Perrodo w McLarenie F1 GTR

Warto świętować 25 lat, AUTOtygodniowo dobrze to zrozumiał. W numerze 2194 z 3 grudnia (w sprzedaży w wersji cyfrowej i w kioskach), duży plik poświęcony jest rocznicy legendarnego McLarena F1. Ten supersamochód wywołał panikę w świecie motoryzacji w latach 1990. XX wieku, ale także na torach w swojej wersji GTR.

Aby uczcić tę okazję, wyruszyliśmy na odkrycie czegoś niespotykanego McLaren F1 GTR „César”, nazwany na cześć tytułowego rzeźbiarza, który postanowił ozdobić angielski samochód. Nie tylko znaleźliśmy go w Londynie (Wielka Brytania), ale także pozwolił nam przeprowadzić a Carpooling wyjątkowy w towarzystwie swojego obecnego właściciela, Francois Perrodo.

Kierowca-dżentelmen (zwłaszcza mistrz w GTE Am w WEC w sezonie 2016) wyjaśnił swoją miłość do tego wyjątkowego na świecie samochodu. „To chory samochód. Z znanych nam powodów nie zrobią więcej czegoś takiego. McLaren ponownie stworzył trzymiejscowy bolid (Wyd. Speedtail.), ale ma silnik z turbodoładowaniem i skrzynię biegów z łopatkami zmiany biegów… Tam jest to wolnossący silnik V12 BMW, najpiękniejszy zaprojektowany przez Paula Rosche, połączony z mechaniczną skrzynią biegów. Charakteryzuje się bajeczną czystością genetyczną. »

 

 

Pomimo zainwestowanej kwoty i rzadkości samochodu, 41-letni Francuz nie jest typem człowieka, który pozwala McLarenowi F1 GTR zasnąć w swoim garażu. „Jazda centralna jest wyjątkowa, nawet jeśli jest nieco skomplikowana w przypadku opłat drogowych, zwłaszcza że okna się nie otwierają. Zatem „Dziękuję Télépéage”.

Aby się do niego dostać, potrzeba trochę gimnastyki, ale po zainstalowaniu samochód jest kompaktowy, bardzo zwrotny, z niewspomaganym układem kierowniczym, który pozostaje lekki… i ten silnik! Kiedy muszę kupić bilet na parkingu, samochód z tyłu zawsze mnie przeklina, potrzebuję 15 minut (śmiech. Notatka redaktora). »

 

 

To przykładowe podwozie nr 5 oczywiście jeździło 24 godziny Le Mans w 1995 roku z rąk trio Sourd-Maury Laribière-Poulain. Kierowca TDS Racing w LM P2 w WEC wyjaśnia również w naszych felietonach karierę sportową GT.

Znajdź całą grupę François Perrodo w McLarenie F1 GTR „Cesar” w numerze 2194 AUTOtygodniowo, dostępny w wersji cyfrowej i w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz