Po sukcesie na dystansie 1 mil w Sebring (Floryda), który odbył się w sobotę 000 marca, Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima et Fernando Alonso (Toyota) zaczerpnąłem świeżego powietrza podczas Mistrzostw Świata w Długodystansowych Mistrzostwach Świata (WEC) w kategorii LM P1. Trio zawodników TS050 Hybrid z numerem 8 ma 15 punktów przewagi nad swoimi kolegami z drużyny, José Marią Lopezem, Kamui Kobayashi et Mike'a Conwaya po sześciu rundach sezonu 2018-19.
Rebellion Racing, posiadacz zaledwie ośmiu punktów na Florydzie, widzi, że SMP Racing zdobywa 11 punktów w klasyfikacji drużynowej. Jednak Rosjanie wciąż tracą 27 punktów do Szwajcarów.
W LM P2 obserwujemy zmianę liderów. Na drugim miejscu w amerykańskim deszczu zajęli André Negrao, Nicolas Lapierre i Pierre Thiriet (Signatech Alpine) mijam Gabriela Aubry'ego, Ho-Pin Tung i Stéphane Richelmi (Jackie Chan DC Racing). Ten ostatni, który startował z pole position, zajął szóste miejsce. Chińska drużyna pozostaje jednak na szczycie rankingów drużynowych.
La catégorie GTE Pro est encore une fois menée par Porsche. Victorieuse grâce à Richard Lietz et Gianmaria Bruni à Sebring, lNiemiecka marka plasuje swoje dwa samochody na dwóch pierwszych miejscach w klasyfikacji kierowców. Pierwsi zawodnicy spoza Porsche, James Calado i Alessandro Pier Guidi (3. miejsce), spadli do 44,5 punktu!
W rankingu zarezerwowanym dla Producentów jest to jeszcze bardziej oczywiste. Porsche gromadzi 100 punktów przewagi Ferrari, 102 na Fordzie, 125 na Aston Martini 145 w BMW!
Wreszcie klasę GTE Am prowadzi Team Project 1, w skład którego wchodzą Jörg Bergmeister, Egidio Perfetti i Patrick Lindsey, którzy ścigają się na pokładzie… Porsche 911 RSR!
Znajdź analizę WEC w Sebring autorstwa naszego specjalnego korespondenta w następnym AUTOtygodniowo, dostępny cyfrowo w poniedziałek wieczorem i w środę w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)