EL1 – Porsche prowadzi w testach przed Audi

Porsche 919 Hybrid było najszybsze w pierwszej sesji treningowej trwającej 6 godzin na torze Nürburgring.

opublikowany 22/07/2016 à 14:40

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

EL1 – Porsche prowadzi w testach przed Audi

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Porsche 919 Hybrid ont signé les meilleurs temps dans la première séance d’essais des 6 Heures du Nürburgring, brièvement interrompue en raison de problèmes de communications entre les commissaires et les équipes. C’est Marc Lieb qui a établi la référence en bouclant un tour du circuit allemand en 1’41’’703 au volant de la n°2 qui a précédé de quatre centièmes la n°1 emmenée par Brendon Hartley.

Audi R18 jest kilka dziesiątych z tyłu. Numer 7 André Lotterera traci dwie dziesiąte sekundy, a numer 8 traci niecałe pół sekundy z czasem uzyskanym przez Loic Duval.

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Toyota TS050 Hybrid sont plus en retrait. Sébastien Buemi umieścił numer 5 prawie dziewięć dziesiątych do tyłu, podczas gdy numer 6 jest opóźniony o około dwie sekundy Kamui Kobayashi.

Dominik Kraihamer ustanowił najlepszy prywatny czas LMP1 z czasem 1:48 w Rebellion R-One.

W LMP2 punkt odniesienia ustanowił samochód nr 05 G-Drive Racing Oreca 26-Nissan z czasem 1:50 podpisanym przez Alexa Brundle'a. Matt Howson był najbliżej, tracąc prawie siedem dziesiątych sekundy, jadąc samochodem nr 748 Oreca 05-Nissan of Manor. Gibson 44S nr 015 ze Strakka Racing zamyka pierwszą trójkę z Jonnym Kane’em, który wyprzedził Ligiera nr 42 JS P2-Nissan z ESM z Luisem Felipe Deranim. L'Alpine A460 nr 36 z Menezes-Lapierre-Richelmi przejechał tylko cztery okrążenia.

James Calado był najszybszy w GTE Pro, ustanawiając czas 1:58”402 Ferrari 488 nr 51 z AF Corse, który wyprzedził Aston Martin Vantage V8 autorstwa Darrena Turnera i Nicki Thiim. Drugie Ferrari AF Corse prowadzone przez Sama Birda podąża za drugim, tuż przed Fordem GT nr 66 Stefana Mücke.

Pedro Lamy ustanowił najlepszy czas w GTE Am, pokonując okrążenie w 1'59''949 w Vantage V8 nr 98, który wyprzedził Larbre Competition Corvette C7 Z06 Paolo Rubertiego o osiem dziesiątych.

Druga sesja treningowa przed 6-godzinnym wyścigiem na torze Nürburgring odbędzie się o 16:30.

Wyniki drugiego treningu z 1 godzin na torze Nürburgring

0 Zobacz komentarze)