EL1 – Rebellion i Aston Martin na czele w Austin

Na torze Circuit of the Americas w Austin właśnie zakończyła się pierwsza darmowa sesja treningowa przed Lone Star Le Mans, piąta runda WEC 2010–2020.

opublikowany 22/02/2020 à 17:19

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

EL1 – Rebellion i Aston Martin na czele w Austin

Le meilleur temps a été signé par la Rebellion R13 n°1 de Nato-Menezes-Senna en 1’49 »957. La voiture suisse conçue par Oreca, lauréate des 4 Heures de Shanghai, a devancé de 0 »175 la Toyota TS050 Hybrid n°8 confiée au trio Bum-Hartley-Nakajima.

Niespodzianka, to LM P2 jest na trzecim miejscu, a nie Toyota nr 7, tylko dziewiąta przy 2”5. Jednak nie ma się czym martwić Conway, Lopeza i Kobayashiego, którzy nigdy nie mieliby okazji jeździć z nowymi oponami i pustym bakiem, w przeciwieństwie do swoich kolegów z drużyny. Ale różnica pomiędzy LM P1 i LM P2 jest zaskakująca.

Jak zwykle w bezpłatnych sesjach dominował zespół United Autosports ze swoim Oreca nr 22, za kierownicą którego zarejestrowani byli Di Resta, Albuquerque i Hanson. 1 English, któremu przyznano 50'488"0 (tylko 531"07 od absolutnie najlepszego wyniku), wyprzedził 07 nr 37 Jackie Chan DC Racing (Aubry-Stevens-Tung) iAlpine A470 od Laurenta-Negrao- Wścieka się.

Aston Martin (nr 97) przed tą dwójką Ferrari (n°51 et n°71), tel est le tiercé de tête du GTE Pro, l’avantage allant donc à l’anglaise de Lynn-Martin, mais avec des écarts infimes sur la concurrence. La meilleure Porsche, la n°91, est quatrième.

Dempsey-Proton Racing błyszczy w GTE Am, a Porsche nr 77 z Campbell-Ried-Pera awansuje w hierarchii przed Porsche nr 88 z Preining-Curtis-De Leener. Za nimi podążają dwa inne 911 RSR, numer 86 Gulf Racing (Wainwright-Watson-Barker) i numer 56 Team Project 1 (Bleekemolen-Perfetti-Hörr).

 

 

Druga darmowa sesja treningowa zaplanowana jest na 19:45 czasu francuskiego, a kwalifikacje o 00:40.

0 Zobacz komentarze)