EL3 – Niehybrydowe LM P1 przy 1”0 firmy Toyota

Trzecia darmowa sesja treningowa przed 6-godzinnym wyścigiem Fuji potwierdziła, że ​​nie będą w stanie regularnie walczyć z Toyotami.

opublikowany 13/10/2018 à 06:10

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

EL3 – Niehybrydowe LM P1 przy 1”0 firmy Toyota

Nowy EoT, ponownie poprawiony dziś rano na korzyść niehybrydowych LM P1, nie spowodował zatem przetasowania kart w takim stopniu, jak oczekiwano. Trzecia darmowa sesja treningowa do 6-godzinnego wyścigu Fuji, czwarta runda zawodów WEC, a encore vu les LM P1 Non Hybrides dominées par les Toyota. La meilleure d’entre elles, la BR1-AER n°17 de Sarrazin-Orudzhev-Isaakyan, accuse en effet un retard de 1 »0 sur la marque de référence (1’24 »589) signée par la TS050 Hybrid n°7 de Conway-Kobayashiego-Lopez, który poprzedza siostrzany samochód Bum-Alonso-Nakajima. 

Najszybszy z dwóch Rebellion R13-Gibson, numer 1 Jani-Lotterer-Senna, jest 0”3 za rosyjskim LM P1. Pierwszą piątkę uzupełniają Rebellion nr 3 i BR1 nr 11.

Już wczoraj w dobrym nastroju Jackie Chan DC Racing potwierdza swoje dobre intencje w LM P2, ponieważ Oreca nr 37 z trio Tan-Jeffri-Jaafar ustanowił najlepszy czas tej sesji w 1'29"352. Pierwszą trójkę uzupełnia TDS Racing (Vaxivière-Perrodo-Vergne), a drugi samochód Jackie Chan DC Racing, numer 38 z Aubry-Tung-Richelmi. Lider mistrzostw, Signatech Alpine jest szósty z wynikiem 1”4 po zastosowaniu nowych opon wejściowych.

W GTE Pro Porsche a pris les devants grâce à la 911 RSR n°92 de Christensen-Estre. Mais ce qui est intéressant, c’est de voir que les cinq constructeurs engagés figurent tous dans le top cinq. Si l’allemande a signé un chrono de 1’36 »851, la Ford GT n°67 (Priaulx-Tincknell) et l’Aston Martin Vantage AMR nr 95 (Sorensen-Tiim) mają tylko 0”1, podczas gdy Ferrari 488 GTE nr 71 (Bird-Rigon) i BMW M8 GTE nr 82 (Blomqvist-Felix da Costa) uzupełniają pierwszą piątkę z wynikiem 5”0.

Porsche zadaje podwójny cios, ponieważ firma z Zuffenhausen zdominowała także GTE Am. Nie dzięki 911 RSR Dempsey-Proton Racing, drugiemu i trzeciemu, ale dzięki numerowi 86 ​​Gulf Racing, który Benjamin Barker dzieli z Mikiem Wainwrightem i Thomasa Preininga.

Zbiórka o 7:XNUMX czasu francuskiego na kwalifikacje

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz