Wykluczone AUTOhebdo – Alpine w LM P1 w 2021 roku

Nie, pojawienie się firmy Dieppe w F1 nie pogrzebie pragnień zespołu Signatech związanych z LM P1 Alpine, posiadacz 3 zwycięstw w 24-godzinnym wyścigu Le Mans w LM P2 i 2 tytuły WEC.

opublikowany 10/09/2020 à 12:19

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Wykluczone AUTOhebdo – Alpine w LM P1 w 2021 roku

Już za kilka dni, w poniedziałek 14 września, pojawi się informacja o przybyciu drużyny Berruyère do kategorii królowej konkursuWytrzymałość przyszły sezon – który ujawniliśmy Wam w zapowiedzi na początku marca (Ah nr 2258) – powinien zostać potwierdzony.

Rozsądny program, który będzie się skupiał wokół jednego samochodu: przeprojektowanego Rebellion R13 firmy Oreca (A480?). Za kierownicą powinniśmy znaleźć kierowców z niezłym zacięciem prędkości, ale i z bardzo pełną walizką, a mianowicie mężczyzn na poziomie Brazylijczyka André Négrão, Amerykanina Gustavo Menezesa (dwóch utalentowanych kierowców niedocenionych) czy Francuza Nathanaëla Berthona.

Un retour en LM P1 après 10 ans de LM P2 pour les hommes de Philippe Sinault, rendu possible par l’acceptation l’an prochain des actuelles LM P1 Non Hybrides aux côtés des Le Mans Hypercar de Toyota, ByKolles et Glickenhaus.

Jeśli ufamy, że ACO zapewni – logicznie rzecz biorąc – niewielką przewagę nowicjuszom, wiemy, do jakiego stopnia ukończenie 24-godzinnego wyścigu Le Mans bez żadnych problemów nowym samochodem nie jest łatwym zadaniem, i właśnie w tym miejscu Francuzi drużyna będzie miała kartę do zagrania, a niezawodność wierzchowca nie będzie już musiała być wykazywana.

Signatech Alpine nie ma już nic do udowodnienia w kategorii „mały prototyp” i nadszedł czas, aby marka ponownie nawiązała kontakt z wyczynami, które stworzyły jej legendę, dzięki którym pokonała większych przeciwników.

To świetna wiadomość dla A WEC który może teraz liczyć na garstkę zawodników w swojej najwyższej klasie w nadchodzącym sezonie i miłe zmierzenie się z przeznaczeniem Alpine, 43 ans après la victoire de 1978 – face à Porsche ! – et un an avant l’arrivée de Peugeot. I kto wie, czy nie zrodzi to pragnień LMDh…

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz