H19: Audi pozostaje kandydatem

Nawet jeśli Peugeot zyskałby przewagę mentalną i czasową nad Audi R15 n°1. A deszcz może zakłócić pojedynek...

opublikowany 14/06/2009 à 10:00

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

H19: Audi pozostaje kandydatem

Deszcz, burze wcześnie po południu. Wszyscy o tym mówili w tym tygodniu na padokach. W związku z tym kierowcy byli zachwyceni możliwością przejechania w środę mokrego toru, aby przyzwyczaić się do warunków, które można spotkać podczas wyścigu. Służby pogodowe rzeczywiście prognozują deszcz późnym rankiem. Element mogący zakłócić pojedynek, który w ostatnich godzinach ustabilizował się. Rzeczywiście, w Audi i Peugeotwyścig przebiega bez zakłóceń od świtu. Pozycje pozostają zatem niezmienne: dwa Peugeoty (nr 9, nr 8) przed Audi nr 1.

Après l?aube et les nombreux dérapages et autres problèmes mécaniques, la plupart des écuries n?ont plus connu de gros problèmes. Toutefois, Harold Primat a relancé le bal des abandons. En partant à la faute dans le virage Porsche, l?ancien pilote Pescarolo a réduit à néant les espoirs de l?Aston Martin nr 009, któremu już niewiele zostało po wielu zmartwieniach.

Kilka minut później naśladowcą Primata był Bakkerud, kierowca Audi R10 nr 15 zespołu Kolles. Biegnąc na niskich obrotach, w obrębie peletonu, za samochodem bezpieczeństwa, Duńczyk zablokował koła, gwałtownie uderzając w barierkę bezpieczeństwa. Wracając na swoje stoisko w zwolnionym tempie, stawia swoim mechanikom nie lada wyzwanie.

I na pewno ten poranek nie jest poświęcony firmie z pierścionkami. Audi R15 nr 3 z Romainem Dumasem za kierownicą ominęło szykanę Indianapolis i zakończyło wyścig na szutrze. Francuz może jednak wznowić wyścig pomimo dwóch pit stopów w ciągu kolejnego kwadransa.

W LMP2 prowadzenie Porsche RS Spyder z zespołu Essex nadal utrzymuje się na prowadzeniu i jest to nowe zwycięstwo w wyścigu wytrzymałościowym, przed którym stoi m.in. Emmanuel Collard, również startujący w FIA GT. Trzy okrążenia dalej drugi Spyder, należący do Navi Team Goh, kontynuuje swoją podróż.
W GT2 zawsze tak jest Ferrari 430 z zespołu Rizi Competizione, który prowadzi, pozostawiając dwa okrążenia F 430 z numerem 97 i trzy okrążenia z tyłu Porsche 997 z numerem 76.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz