Porsche conserve la tête au Nürburgring, mais c’est désormais la 919 Hybrid n°1 de Nick Tandy qui pointe au premier rang avec quelques secondes d’avance sur la n°2 d’Earl Bamber. La Toyota nr 7 z Mike'a Conwaya zajmuje tymczasowe podium, ale obecnie traci do lidera wyścigu około 20 sekund. Hybryda nr 050 TS8 Anthony'ego Davidsona awansowała na 4. miejsce w klasyfikacji generalnej.
Jackie Chan DC Racing utrzymuje prowadzenie w LMP2 z Ho-Pin Tung, który ma teraz minutę przewagi nad siostrzanym samochodem nr 37 Tristana Gommendy’ego, który zajął drugie miejsce w tej kategorii. Gustavo Menezes uzupełnia nową trójkę najlepszych na liścieAlpine nr 36, grożąc drugiemu Oreca 07 chińskiej drużyny, ale mając niewielką przewagę nad nr 31 Vaillante Rebellion z Julien Canal.
Numer 13 szwajcarskiego zespołu prowadzonego przez Davida Heinemeiera-Hanssona spadł na 7. miejsce, za numerem 28 w TDS Racing Matthieu Vaxivière’a, ale drugi zespół Vaillante Rebellion wydaje się mieć inną strategię. Luis Felipe Derani właśnie przejął stery.
Porsche z numerem 92 pozostaje na czele profesjonalisty GTE, a Michael Christensen powrócił za kierownicę z kilkusekundową przewagą Ferrari nr 51 autorstwa Jamesa Calado. Drugie 911 RSR Fryderyka Makowieckiego pozostaje na trzeciej pozycji przed nimAston Martin nr 95 Marco Sorensena oraz Fordy GT Stefana Mücke i Harry'ego Tincknella. Matteo Cairoli objął prowadzenie w GTE Am w Porsche nr 77 Dempsey Proton Racing z Vantage nr 98 Mathiasa Laudy.
#6hNurburgring godzina 3 klasyfikacja ogólna#WEC pic.twitter.com/iEChyZH9AE
— FIA WEC (@FIAWEC) 16 lipca 2017
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)