H+3: Porsche nr 1 zyskuje przewagę

Porsche utrzymuje kontrolę w połowie dystansu na torze Nürburgring. Neel Jani objął prowadzenie w hybrydzie nr 919 1.

opublikowany 16/07/2017 à 16:06

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

H+3: Porsche nr 1 zyskuje przewagę

Porsche conserve la tête au Nürburgring, mais c’est désormais la 919 Hybrid n°1 de Nick Tandy qui pointe au premier rang avec quelques secondes d’avance sur la n°2 d’Earl Bamber. La Toyota nr 7 z Mike'a Conwaya zajmuje tymczasowe podium, ale obecnie traci do lidera wyścigu około 20 sekund. Hybryda nr 050 TS8 Anthony'ego Davidsona awansowała na 4. miejsce w klasyfikacji generalnej.

Jackie Chan DC Racing utrzymuje prowadzenie w LMP2 z Ho-Pin Tung, który ma teraz minutę przewagi nad siostrzanym samochodem nr 37 Tristana Gommendy’ego, który zajął drugie miejsce w tej kategorii. Gustavo Menezes uzupełnia nową trójkę najlepszych na liścieAlpine nr 36, grożąc drugiemu Oreca 07 chińskiej drużyny, ale mając niewielką przewagę nad nr 31 Vaillante Rebellion z Julien Canal.

Numer 13 szwajcarskiego zespołu prowadzonego przez Davida Heinemeiera-Hanssona spadł na 7. miejsce, za numerem 28 w TDS Racing Matthieu Vaxivière’a, ale drugi zespół Vaillante Rebellion wydaje się mieć inną strategię. Luis Felipe Derani właśnie przejął stery.

Porsche z numerem 92 pozostaje na czele profesjonalisty GTE, a Michael Christensen powrócił za kierownicę z kilkusekundową przewagą Ferrari nr 51 autorstwa Jamesa Calado. Drugie 911 RSR Fryderyka Makowieckiego pozostaje na trzeciej pozycji przed nimAston Martin nr 95 Marco Sorensena oraz Fordy GT Stefana Mücke i Harry'ego Tincknella. Matteo Cairoli objął prowadzenie w GTE Am w Porsche nr 77 Dempsey Proton Racing z Vantage nr 98 Mathiasa Laudy.

 

0 Zobacz komentarze)