H+5: Tom Kristensen w stosach opon

Czwarte za trzema Peugeotami Audi z numerem 7 opuściło tor. Davidson w Peugeot nr 1 prowadzi, podobnie jak HPD, Ford i Corvette w swoich kategoriach.

opublikowany 12/06/2010 à 20:04

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

H+5: Tom Kristensen w stosach opon

Czwarta godzina rozpoczęła się od zmiany liderów. Tam Peugeot nr 1, następnie prowadzony przez Anthony'ego Davidsona, który uzyskał przewagę nad numerem 2. Jednak różnica między obiema siostrami pozostaje niezwykle mała. Z tyłu w pierwszej trójce nadal znajduje się Peugeot nr 4 z zespołu Oreca Matmut.

Chez Audi, le premier coup dur est arrivé. Déboulant à pleine vitesse dans les virages Porsche, Tom Kristensen s?est fait surprendre par la BMW n°79 alors au ralenti. En voulant l?éviter, le pilote danois est allé encastrer son auto dans les piles de pneus. Réussissant par la suite à ramener la voiture aux stands, l?octuple vainqueur de l?épreuve a cédé le volant à l?Italien Rinaldo Capello reparti en huitième position.

Czwartą pozycję objął Romain Dumas za kierownicą Audi nr 9. Francuz wyprzedza André Lotterera na pokładzie Audi nr 8 i pierwszego samochodu napędzanego silnikiem benzynowym, czyli Lola-Aston Martin nr 007 (Prymas-Fernandez-Mücke).

W LMP2 nadal HPD Strakka Racing dominuje przed Highcroft Racing. Obecnie za kierownicą Ginette-Zytka nr 40 Warren Hughes jest trzeci. Ze swojej strony Norma była zmuszona się wycofać.

Romain Grosjean przejmuje prowadzenie w GT1 swoim Fordem GT Matech. Wyprzedza dwie Corvette z Luc Alphand Aventures z numerem 73 na torze Jousse-Grégoire-Goueslard poprzedzającym numer 72 na torze Maassen-Hart-Policand.

To właśnie w GT2 walka o prowadzenie jest najbardziej zacięta. Rzeczywiście, w zależności od tankowania, Corvette nr 64 (Collard-Beretta-Gavin) i Ferrari Risi Competizione (Melo-Kaffer-Bruni) wymienia przywództwo. Trójkąty Magnussen-O?Connel-Garcia i Lieb-Lietz-Henzler, odpowiednio za kierownicą drugiej Corvette i Felbermayra Porsche nr 77, podążają za wiodącym duetem, podobnie jak Ferrari AF Corse Fisichella-Alesi-Vilander i Porsche IMSA (Narac-Pilet-Long). BMW się poddało, a Jaguar już się poddał.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz