Jeszcze raz Toyota a montré qui était le patron en Hypercar. Grâce à Brendon Hartley na torze nr 010 GR8 japońska drużyna zdobyła ostatnie w tym roku pole position w 8-godzinnym wyścigu Bahrajn na torze Sakhir. „Szczerze mówiąc, była to jedna z moich najlepszych rund– zwierzył się Nowozelandczyk po kwalifikacjach. Kiedy przekroczyłem linię mety, wiedziałem, że to bardzo dobry czas. Natychmiast zapytałem mojego inżyniera: „Jaki jest drugi najlepszy czas?” porównywać. »
Pole position, które zdobywa się w najlepszych momentach, w ostatecznej konfrontacji z trio z Alpine. Francuski samochód wystartuje jako ostatni z Hypercarów, na 5. miejscu. Jednak zdaniem Brendona Hartleya pole position nie było już tak oczywiste wieczorem pierwszego dnia testów, w piątek. „To nie był idealny weekend po naszej stronie garażu. W piątek mieliśmy wiele problemów i podczas trzeciego treningu wolnego po prostu skopiowaliśmy i wkleiliśmy ustawienia z drugiego samochodu. Byli znacznie silniejsi od nas w trzecim treningu, więc skopiowaliśmy ich ustawienia. Oto zaleta posiadania siostrzanego samochodu! Dziękuję im za znalezienie odpowiednich ustawień! (Śmiech) "
« Może się wydawać, że jesteśmy bardzo dominujący, ale zapewniam cię, że tak nie było.” zapewnia Hartley
Ze swojej strony Toyota nr 7 osiągnęła „tylko” trzeci raz, za A Peugeot. Ironia losu czy strategia faworyzująca nr 8? Tak czy inaczej Nowozelandczyk uważa, że wykonał dobrą robotę, zapewniając sobie dobrą pozycję startową. „Opony działały idealnie na pierwszym okrążeniu, ale tor bardzo się zmieniał, co było pewnym zaskoczeniem. Myślę, że doskonale rozgrzałem opony od pierwszego udanego okrążenia. Kontynuowałem atak na drugim okrążeniu, ale traciłem już dużo czasu. Jeszcze raz wielkie podziękowania dla zespołu. Może się wydawać, że dominujemy, ale gwarantuję, że tak nie było, szczególnie po treningu wolnym. »
Toyota nr 8 będzie musiała walczyć z Peugeotami iAlpine, ale także przed zmianami temperatury. W przypadku odjazdów w dzień i przylotów w nocy, w sobotę hipersamochody mogą zachowywać się inaczej, w zależności od rozkładu jazdy. „To czynnik, który musimy wziąć pod uwagę. Opony te są bardzo wrażliwe na temperatury. Znalezienie odpowiedniej skali do wyścigu będzie dużym wyzwaniem. Dziś wieczorem odbędą się dyskusje w celu znalezienia odpowiednich ustawień na jutro. »
CZYTAJ TAKŻE > Bahrajn 8H – Kwalifikacje: Toyota na pole position przed Peugeotem
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)