Automobile Club de l’Ouest rozszerza współpracę z firmą GreenGT i powierza jej wyłączną dostawę jednokonstrukcyjnego układu napędowego przeznaczonego do prototypów elektryczno-wodorowych, który będzie ewoluował w 24 godziny Le Mans z 2024.
GreenGT dołącza do Plastic Omnium (czołgi) i czerwony Byk-Oreca (podwozie) jako dostawca głównych komponentów technologicznych, które będą wykorzystywane przez zawodników w tej kategorii.
Do każdego zgłoszonego samochodu GreenGT zapewni układ napędowy (akumulator, silniki elektryczne i ich elektronika, skrzynia biegów).
Cały system ogniw paliwowych stanowiący serce technologii wodorowej (ogniwo paliwowe, sprzęt i oprogramowanie do sterowania mocą, sprężarki, układ chłodzenia) będzie otwarty na konkurencję i rozwijany przez każdego konkurenta.
Ogłoszenie nie jest w żaden sposób zaskoczeniem, ponieważ Green GT jest pomysłodawcą wystrzelenia Misji H24 w 2018 roku wraz z ACO.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)