Godziny poranka w dniu testu 24 godziny Le Mans nie są reprezentatywne dla potencjału samochodów, ponieważ zespoły wykorzystują te testy głównie do gromadzenia danych i szkolenia swoich kierowców przed wyścigiem Le Mans, który odbędzie się 16 i 17 czerwca.
Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Toyota TS050 Hybrid sont sans surprise aux avant-postes avec un meilleur chrono de 3’21’’468 crédité pour Fernando Alonso na miejscu 8, choć do rekordu ustanowionego w zeszłym roku przez Kamui Kobayashi.
Toyota nr 7 podąża za nim z prędkością siedmiu dziesiątych Mike'a Conwaya, ale firma Rebellion wyróżniła się, umieszczając swój pierwszy R-One pomiędzy dwoma hybrydowymi LMP1, przy czym numer 3 stracił trzy dziesiąte sekundy dzięki Thomasowi Laurentowi. BR1 z SMP Racing podążają kilka sekund przed Enso CLM01/P1 z Bykolles Racing.
La première LMP2, l’Oreca 07 n°26 du G-Drive Racing emmenée par Alexander Imperatori, pointe à un peu moins de neuf secondes de la référence du classement général. En GTE Pro, les Ford GT se sont montrées les plus rapides devant la Porsche n°91 et la Corvette n°63.
Jedyna zauważalna przerwa w sesji miała miejsce wkrótce po południu, po zejściu Marco Sorensena z toru naAston Martin Nr 95 Vantage pomiędzy zakrętami Mulsanne i Indianapolis, incydent, który miał miejsce podczas jazdy samochodem nr 217 SMP Racing Dallara P35 prowadzonym przez Harrisona Neweya. Komisarze woleli przesunąć południową przerwę na naprawę szyny i mają nadzieję wznowić testy o 13:30 zamiast o 14:XNUMX.
INFO - @Marco_sorensen @AMR_Oficjalny opuścił ośrodek medyczny po wypadku, do którego doszło późnym rankiem. #LEMANS24 #WEC
— 24-godzinny Le Mans (@24heuredumans) 3 czerwca 2018
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)