Gdy zbliża się Dzień Testu 24 godziny Le Mans 3 czerwca ACO potwierdziło równoważność technologii dla kategorii LM P1 w pierwszej konfrontacji na torze przed podwójną rundą zegara w Sarthe (16-17 czerwca).
W prywatnych LM P1 obsługiwanych przez Rebellion Racing, SMP Racing, ByKolles Racing itp. przepływ paliwa wzrósł do 108 kg/h w porównaniu do 110 w Spa.
Zniżka ta dotyczy obecnie wyłącznie Dnia Testowego i może zostać zmodyfikowana w ramach przygotowań do wyścigu. Kilka danych, w szczególności ilość paliwa dostępnego na okrążenie dla prywatnego LM P1, zostanie ustalonych po dniu testowym.
Z boku Toyota TS050 Hybrid évoluera en piste avec 124,9 MJ par tour d’énergie fossile disponible et un débit de carburant établi à 80 kg/h.
FIA twierdzi, że parametry zostaną ustawione tak, aby kierowcy nie musieli zdejmować nogi z gazu, aby oszczędzać paliwo.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)