Le Mans – Buemi poprawia ocenę w dniu testów

Sébastien Buemi poprawił benchmark w dniu testowym 24-godzinnego wyścigu Le Mans, gdzie Toyoty były na czele, co nie było zaskoczeniem.

opublikowany 02/06/2019 à 18:59

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Le Mans – Buemi poprawia ocenę w dniu testów

Sébastien Buemi a augmenté le rythme cet après-midi lors de la seconde partie de la Journée Test. La première Toyota TS050 Hybrid, la n°8, finit avec un chrono de 3’19’’440 avec 8 dixièmes d’avance sur la voiture soeur dont le meilleur performer a été Mike'a Conwaya. Wartość referencyjna pozostaje na poziomie 4 dziesiątych wartości z ubiegłego roku osiągniętej przez Fernando Alonso.

Pierwszą prywatną maszyną LMP1 był nr 13 Rebellion R1 André Lotterera, który uzyskał 1 sekundy straty do wzorca. Szwajcarski prototyp jest o 8 dziesiątych przewagi nad pierwszym BR7 firmy SMP Racing, numerem 1 prowadzonym przez Stoffela Vandoorne'a. Dragonspeed pozostaje w tyle za japońskim LMP11 o ponad 5 sekund. Enso CLMP1/1 z ByKolles Racing jest jeszcze dalej w tyle, tracąc ponad 01 sekund.

Jackie Chan DC Racing zajął pierwsze miejsce w LMP2 z okrążeniem ukończonym w czasie 3'28''504 przez Ho-Pin Tung na #38. Siostrzany samochód był mniej udany, ponieważ Jordan King wypadł z toru i wylądował w ścianie opon. Pasot Maldonado był dwie dziesiąte sekundy za nim w wyścigu #2 Dragonspeed Oreca 07, a za nim uplasował sięAlpine A470 z Mikołaj Lapierre pół sekundy spóźnienia.

Racing Team Nerderland podniósł pierwszą Dallarę P217 do nieco ponad 2 sekund od wzorca dzięki osiągom osiągniętym przez Nycka de Vriesa. United Autosports wyprzedziło pierwszego Ligiera JSP217 tuż za nim z numerem 32 Alexa Brundle’a.

Corvette utrzymała prowadzenie w GTE Pro, a Micke Rockenfeller nr 7 C63R uzyskał czas 3'54''001. Ford GT nr 67 Harry'ego Ticknella i druga Corvette Toma Milnera podążają za trzema setnymi. Pierwszy Ferrari d’AF Corse, la n°71 de Davide Rigon, a fini la journée avec un dixième de retard en précédant les Porsche 911 RSR de Nick Tandy et Gianmaria Bruni. La première Aston Martin Vantage, numer 97 Alexa Lynna, wrócił o pół sekundy. Najwięcej problemów mają BMW M8, które tracą ponad 2 sekundy.

Ferrari zdominowało postępowanie w GTE Am. Toni Vilander był odpowiedzialny za ustanowienie punktu odniesienia w kategorii w modelu nr 488 WeatherTech Racing F62.

Jeśli wyniki Dnia Testowego mogą dać wstępny obraz obecnego trendu w zakresie obecnych sił, zespoły mają zwyczaj ukrywać swój prawdziwy potencjał, aby nie zostać ukaranym przez BOP, co jest gorącym tematem każdej edycji 24 godziny Le Mans.

 

 

 

Zapoznaj się z analizą Dnia Testowego 87. edycji 24-godzinnego wyścigu Le Mans przeprowadzoną przez naszego specjalnego korespondenta w numerze 2219 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od tej środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz