Le Mans – H+2: walka Toyot

Toyoty Mike'a Conwaya i Sébastiena Buemi nadal walczą o prowadzenie w wyścigu pod koniec drugiej godziny w Le Mans.

opublikowany 17/06/2017 à 17:07

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Le Mans – H+2: walka Toyot

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Toyota de Mike'a Conwaya et Sébastien Buemi utrzymać prowadzenie po drugiej godzinie wyścigu w Le Mans. Brytyjczyk ma około 4 sekundy przewagi nad Szwajcarem, ale hybrydowy model TS050 nr 9 Mikołaj Lapierre pointe à une minute de la première place, derrière les Porsche 919 Hybrid de Neel Jani et Timo Bernhard. La n°1 pointe à 16 secondes de la n°7, tandis que la n°2 évolue à une demi-minute.

G-Drive w agonii w LMP2

Dwa Oreca 07 z G-Drive Racing mają trudności. Problemy, jakie napotkał Ryo Hirakawa w numerze 22, poprzedziły zderzenie Romana Rusinova w Porsche nr 26 i Porsche nr 88 Proton Compétition Khaleda Al Qubaisi na zakrętach Porsche. Ten ostatni przeszedł na emeryturę, podobnie jak CLM01/P1 zespołu ByKolles Racing firmy Kraihamer-Bonanomi-Webb.

Oreca 07 z Vaillante Rebellion są na czele kategorii z numerem 31 Nicolasa Prost przed siostrzanym samochodem Mathiasa Beche o około 20 sekund. Thomas Laurent zajmuje czołową trójkę w 38. miejscu Jackie Chan DC Racing, wyprzedzając 24. miejsce CEFC Manor TRS Racing Jean-Érica Vergne'a i 37. Alexa Brundle'a.

Walka trwa w GTE Pro

Aston Martin utrzymuje prowadzenie w GTE Pro z numerem 95 prowadzonym obecnie przez Marco Sorensena, który zastępuje Nicki Thiim, ale teraz za nim plasuje się Ford GT z numerem 66 Oliviera Pla, który stosuje inną strategię, oraz Porsche z numerem 92 Michaela Christensena. Vantage z numerem 97 spadł na 4. miejsce, ale Daniel Serra zastąpił Darrena Turnera.

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Ferrari AF Corse Jamesa Calado i Davide Rigona opuścili pierwszą piątkę po drugiej salwie tankowania i zostali rozdzieleni przez Forda GT nr 67 Harry'ego Tincknella, jadąc za Corvettą nr 63 ze stycznia Magnussen.

Scuderia Corsa Ferrari z numerem 62, prowadzona obecnie przez Williama Sweedlera, utrzymuje prowadzenie w GTE Am, ale jej przewaga maleje w porównaniu z Astonem Martinem z numerem 98 prowadzonym przez Paula Dalla Lana.

Transmisja na żywo z 24-godzinnego wyścigu Le Mans

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz