Le Mans – Audi nr 3 reaguje na hybrydy

Loïc Duval ustanowił imponujący czas, zdobywając pole position w R18 nr 1 na torze Fässler-Tréluyer-Lotterer. Drugi e-tron Kristensen-Capello-McNish jest trzeci, przed Toyotą nr 7 z Lapierre-Nakajima-Wurz.

opublikowany 14/06/2012 à 21:28

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Le Mans – Audi nr 3 reaguje na hybrydy

Dr Wolfgang Ullrich nie mylił się, gdy powiedział, że czasy poprawią się podczas drugiej sesji kwalifikacyjnej. Loic Duval a signé la pole provisoire en réalisant un temps de 3’24 »078 au volant de l’Audi n°3. Le Français a relégué la R18 n°1 de Fässler-Tréluyer-Lotterer à près d’une seconde tandis que la seconde hybride allemande de McNish-Capello-Kristensen échoue à près de deux secondes. La première Toyota est désormais la n°8 de Davidson-Sarrazin-Bum czwarty, dwie sekundy za nim, trzy dziesiąte przed numerem 18 R4 Bonanomi-Jarvis-Rockenfeller. Małe zmartwienie pod koniec sesji zaniepokoiło klan Toyoty, a Anthony Davidson powoli wracał do boksów. Toyota nr 7 Lapierre-Nakajima-Wurz zamyka pierwszą szóstkę.

HPD ARX-03a nr 21 należący do Strakka Racing (Kane-Leventis-Watts) nadal zajmuje pierwsze miejsce wśród zespołów prywatnych, tuż za nim plasuje się Rebellion. Czasy również pozostały w tyle za przywódcami i teraz jest to Lola nr 12 Heidfelda-Jani-Prost który zajmuje ósme miejsce przed numerem 13 w Belicchi-Bleekemolen-Primat. Olivier Pla zdobył tymczasowe pole position w LMP2 za kierownicą samochodu Morgan-Judd nr 24 Oak Racing. Francuz uzyskał czas 3'38'598, co plasuje go przed załogą Signatech-Nissan Oreca 03 z numerem 26 Nelsona Panciaticiego, który traci ponad siedem dziesiątych.

Pozycje zmieniły się również w GTE Pro, mimo że czasy pozostają bardzo napięte. Frédéric Makowiecki objął prowadzenie uzyskując czas 3'55"393 za kierownicą Ferrari 458 nr 59. L'Aston Martin V8 Vantage n°97 de Turner-Mücke-Fernandez arrache la deuxième place à la Corvette n°74 de Galvin-Milner-Westbrook qui accuse désormais quatre centièmes de retard sur la Britannique. La Porsche n°79 du Flying Lizard de Patrick Pilet et la 911 RSR n°75 de Prospeed Competition (Al Faisal-Curtis-Edwards) sont toujours en tête du GTE Am, les chronos n’ayant pas encore été améliorés aux avant-postes.

Sesja zostanie wznowiona o godzinie 22:XNUMX przez ostatnie dwie godziny sesji kwalifikacyjnej. Słońce zachodzi na obwodzie Sarthe.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz