Najnowsza wersja równoważności technologii (EoT) opublikowana przez FIA i Automobile Club de l’Ouest przed dniem testowym 24 godziny Le Mans (2 juin), fait apparaître quelques changements, notamment du côté du clan Toyota.
TS050 Hybrid będzie ważyć 888 kg, czyli o dodatkowe 10 kg w porównaniu z 24-godzinnym wyścigiem Le Mans w 2018 r., w którym japoński zespół po raz pierwszy triumfował.
Jeśli chodzi o masę całkowitą prywatnych LM P1, prototypy napędzane blokiem atmosferycznym zaczną ważyć 816 kg w porównaniu do 833 kg w przypadku BR1 – SMP Racing, który opiera się na silniku turbo.
Wśród innych dostępnych informacji maksymalny przepływ paliwa wyniesie 115 kg/h w przypadku prywatnych pojazdów LM P1, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2018 (108 kg/h) w porównaniu do 80 kg/h w przypadku Toyoty TS050 Hybrid (wartość bez zmian).
Jednak do określenia pozostaje kilka danych, np. maksymalna ilość paliwa dostępna na sztafetę, ustalona na 52,5 kg dla prywatnych P1 w 2018 r. Toyoty będą mogły liczyć na ten plan na 35,1 kg, podobnie jak w 2018 r.
Ograniczniki tankowania w Toyocie nadal będą wynosić 19 mm, a wartość ta nie zostanie jeszcze zdefiniowana w przypadku innych LM P1.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)