Nieco ponad miesiąc po 24 godziny Le Mans et la nouvelle victoire de Toyota, les concurrents du WEC w przyszłym tygodniu wróci na tor w Katalonii na Prolog sezonu 2019-2020.
Prolog, w którym Toyota TS050 Hybrid zyska na masie, zgodnie z najnowszą tabelą równoważności technologii przedstawioną przez FIA i ACO. Dwa prototypy hybrydowe będą ważyć na wadze 918 kg, czyli o 14 kg więcej niż w Spa w maju ubiegłego roku, ostatniej klasycznej rundzie mistrzostw poza podwójną wieżą zegarową w Le Mans.
Brak zmian w masie całkowitej prototypów niehybrydowych LM P1 (824 kg dla atmosfery i 833 dla turbosprężarek) ani w przepływie paliwa wynoszącym 115 kg/h dla prototypów niehybrydowych, kiedy Toyoty będą mogły liczyć na 80 kg/h.
En GTE Pro, la nouveauté provient de l’arrivée de la Porsche 911 RSR dans sa version 2019, qui devra donc être soumise à un premier équilibrage. Les instances dirigeantes ont fixé une masse de départ à 1254 kg (la plus légère face aux Ferrari 488 i Aston Martin Vantage), kołnierz ma 30,1 mm. Pozostaje określić pojemność czołgu dla Niemca.
W GTE Am Porsche 911, Ferrari 488 i Aston Martin Vantage przybierają na wadze 10 kg, przy czym Ferrari pozostaje najbardziej masywne – 1290 kg. Porsche traci 0,4 mm kołnierza (do 30,2 mm), a pojemność zbiorników trzech samochodów została zmniejszona (- 3 litry w przypadku Astona i Porsche do 98 litrów oraz - 2 litry w przypadku Ferrari do 89 litrów).
Ferrari i Aston Martin również tracą ciśnienie w turbosprężarce.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)