Michael Andretti celuje w WEC w Hypercar

Michael Andretti zdecydowanie patrzy na wszystkie mistrzostwa. Zainteresowany przybyciem do F1 Amerykanin celuje teraz w WEC w Hypercar.

opublikowany 23/01/2023 à 11:35

Walenty GLO

0 Zobacz komentarze)

Michael Andretti celuje w WEC w Hypercar

Wayne Taylor i Michael Andretti na konferencji prasowej (Zdjęcie: IMSA)

Michael Andretti jest zdecydowanie na wszystkich frontach. Oprócz dążenia do przybycia Formuła 1 tworząc Cadillaca, Amerykanin połączył siły z inną wielką marką sportów motorowych po drugiej stronie Atlantyku, Waynem Taylorem. Jeśli skojarzenie zaczyna się odIMSA w tym sezonie syn Mario powiedział podczas konferencji zorganizowanej w Daytona na marginesie Roar, że rozważa przyszłość w WEC i 24 godziny Le Mans.

« To oczywiście nasz cel– mówi Andretti. Wraz z partnerami, których mamy w Andretti Global, naszym celem jest uczestnictwo w największych wydarzeniach sportów motorowych w każdym zakątku świata. Jednym z nich jest niewątpliwie 24-godzinny wyścig Le Mans. Więc tak, chcemy tam być. »

Pragnienie podzielane przez Wayne’a Taylora: „ To wspaniały wyścigWytrzymałość którego brakuje na naszej liście. Nie jest tajemnicą, że jest to jeden z naszych priorytetowych celów. » Jeśli chodzi o Andrettiego, nie uczestniczymy już w żadnej kolejnej serii, w którą zespół jest już zaangażowany IndyCarW Formuła E czy nawet w Extreme E, ale szef nie boi się rozproszenia. „ Nie dzieje się tak, jeśli mamy właściwych ludzi na właściwych miejscach. Wiele rzeczy w IMSA może przynieść korzyści naszym programom w IndyCar lub Formule E i odwrotnie. Ten program nas wzmocni. »

Z myślą o przybyciu do Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA Michael Andretti zapowiedział już przyszłą instalację satelitarną w Europie. Chociaż Wayne Taylor Racing nadal ma nadzieję na drugą Acurę ARX-06 w zawodach w 2024 r., możliwe jest zatem zobaczenie jednego z nich przeprawiającego się przez Atlantyk, aby wziąć udział w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Pozostaje jedno pytanie: Acura, będąca oddziałem premium Hondy w Ameryce Północnej, pod jaką nazwą japońska marka będzie uczestniczyć w WEC i klasyku Sarthe?

W Formule 1, gdy mistrzostwa przekraczają Atlantyk i pojawiają się w Nowym Świecie, czerwony Byk et Alfa Tauryń zobaczyli, że ich barwa została dostosowana do Acury zamiast Hondy. Logiczne byłoby zatem, gdyby Wayne Taylor Racing i Andretti Autosport przyjmowali nazwę firmy macierzystej podczas rund poza Stanami Zjednoczonymi, a tym samym podczas Le Mans. 

CZYTAJ TAKŻE > Projekt Andretti-Cadillac pod mikroskopem

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz