Pocieszające wieści od Astona Martina, przycisk w wizjerze?

Najbardziej niepokojące pogłoski krążyły w ostatnich tygodniach na temat Astona Martina, a nawet mówiono o martwym programie „Hypersamochód”. Trzeba przyznać, że odkąd projekt został oficjalnie ogłoszony na marginesie ostatnich 24 godzin Le Mans, brytyjska firma zachowała się dziwnie dyskretnie.

opublikowany 15/11/2019 à 11:19

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Pocieszające wieści od Astona Martina, przycisk w wizjerze?

Pomiędzy możliwym Brexitem a złą sytuacją finansową, w jakiej znajduje się marka, powodów do niepokoju jest wiele. Rozmawiamy ostratę w wysokości 13,5 miliona funtów (15,7 mln euro) w trzecim kwartale 2019 r. w porównaniu z zyskiem w wysokości 3,1 mln funtów (3,6 mln euro) w tym samym okresie ubiegłego roku. Jeśli chodzi o obroty, spadłyby one o 11%.

Jednak ze strony sportowej najnowsze wiadomości mają uspokajać. Jeśli produkcja Valkyrie byłaby bardzo spóźniona w stosunku do pierwotnego harmonogramu, nie miałoby to miejsca w przypadku jej wersji wyścigowej. Odpowiedzialny za konstrukcję samochodu i jazdę na torze oficjalnych modeli, Multimatic będzie w blokach startowych i Adrian Newey (dyrektor techniczny ds czerwony Byk Technology) miałby nad tym pracować, on odpowiada za całą część inżynieryjną.

 


Jedyny przekaz wizualny transmitowany przez Aston Martin dotyczące hipersamochodu Valkyrie i jego zestawu Le Mans. © AMR

Krążą nawet imiona pilotów, np Jenson Snickers. Mistrz świata w F1 2009 – który nie zawiódł w zeszłym roku jego krótki epizod w LM P1 w SMP Racing – już by się spotkało. Brytyjczyk, który podczas zorganizowanej w Motegi konferencji prasowej, podczas której omawiał swoje odejście z Super GT, nie ukrywał swoich zamiarów.

„Chcę ponownie wystartować w Le Mans– wypalił. Myślę, że nowe przepisy bardzo mi się podobają WEC stanie się supermistrzostwem. Jeśli wezmę udział (podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans w 2020 r., przyp. red.), prawdopodobnie będzie to w LM P2, gdyż tempo tych samochodów jest podobne do tego, jakiego można się spodziewać po przyszłych Hypercarach.

Et puis, au moins, vous avez des adversaires. À moins que vous ayez une Toyota, vous ne pouvez pas gagner (do generała. Przyp. red.). Poza tym nie mam planu. Tak naprawdę celem jest rywalizacja w WEC w latach 2020–2021. » Możemy się założyć, że Andy Palmer, dyrektor generalny Aston Martin Lagonda, nie pozostanie obojętny na syrenie śpiewane przez mistrz Super GT 2018...

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz