Pomiędzy możliwym Brexitem a złą sytuacją finansową, w jakiej znajduje się marka, powodów do niepokoju jest wiele. Rozmawiamy ostratę w wysokości 13,5 miliona funtów (15,7 mln euro) w trzecim kwartale 2019 r. w porównaniu z zyskiem w wysokości 3,1 mln funtów (3,6 mln euro) w tym samym okresie ubiegłego roku. Jeśli chodzi o obroty, spadłyby one o 11%.
Jednak ze strony sportowej najnowsze wiadomości mają uspokajać. Jeśli produkcja Valkyrie byłaby bardzo spóźniona w stosunku do pierwotnego harmonogramu, nie miałoby to miejsca w przypadku jej wersji wyścigowej. Odpowiedzialny za konstrukcję samochodu i jazdę na torze oficjalnych modeli, Multimatic będzie w blokach startowych i Adrian Newey (dyrektor techniczny ds czerwony Byk Technology) miałby nad tym pracować, on odpowiada za całą część inżynieryjną.
Krążą nawet imiona pilotów, np Jenson Snickers. Mistrz świata w F1 2009 – który nie zawiódł w zeszłym roku jego krótki epizod w LM P1 w SMP Racing – już by się spotkało. Brytyjczyk, który podczas zorganizowanej w Motegi konferencji prasowej, podczas której omawiał swoje odejście z Super GT, nie ukrywał swoich zamiarów.
„Chcę ponownie wystartować w Le Mans– wypalił. Myślę, że nowe przepisy bardzo mi się podobają WEC stanie się supermistrzostwem. Jeśli wezmę udział (podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans w 2020 r., przyp. red.), prawdopodobnie będzie to w LM P2, gdyż tempo tych samochodów jest podobne do tego, jakiego można się spodziewać po przyszłych Hypercarach.
Et puis, au moins, vous avez des adversaires. À moins que vous ayez une Toyota, vous ne pouvez pas gagner (do generała. Przyp. red.). Poza tym nie mam planu. Tak naprawdę celem jest rywalizacja w WEC w latach 2020–2021. » Możemy się założyć, że Andy Palmer, dyrektor generalny Aston Martin Lagonda, nie pozostanie obojętny na syrenie śpiewane przez mistrz Super GT 2018...
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)