Nivernais, debiutant w LMP1, podczas wolnych treningów musiał przejechać regulaminowe okrążenia w nocnych warunkach, aby potwierdzić swój udział w wyścigu. 24 godziny Le Mans. Tak było o zmroku, na mokrym torze Mikołaj Lapierre popełnił błąd, błąd niepoważny i bez szkody.
Zapytany w połowie sesji Soheil Ayari przyznał jednak, że Oreca liczył na deszcz, sądząc, że samochody z silnikiem AIM będą bardziej konkurencyjne. Jednak mokry tor potwierdził luki widoczne już na suchym torze, gdzie samochody napędzane silnikami wysokoprężnymi znajdowały się daleko z przodu. Celem firmy Oreca było zatem przetestowanie różnych możliwych konfiguracji w ramach przygotowań do wyścigu. Biorąc pod uwagę kwestionowany początek sesji w dzień, na suchej nawierzchni, zanim spadł deszcz, wiał wiatr i zapadła noc, kierowcy zostali poddani wszelkim możliwym warunkom.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)