Peugeot na czele, Peugeot walczy

Podczas gdy 908 Montagny'ego nr 8 najlepiej wystartowało w 24-godzinnym wyścigu Le Mans, 908 Pescarolo uderzyło w numer 7 oficjalnego zespołu, który musiał długo się zatrzymywać, aby naprawić.

opublikowany 13/06/2009 à 16:21

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Peugeot na czele, Peugeot walczy

Luca di Montezemolo rozpoczął 77. edycję wyścigu pod koniec szybkiego okrążenia. 24 godziny Le Mans. Od pierwszych tur zaczyna się wielka walka. Chwila Peugeot 908 HDi FAP nr 8 Francka Montagny'ego ucieka na prowadzenie, Pedro Lamy nr 7 wyprzedza Audi R15 nr 1 Allana Mc Nisha, a następnie zostaje wyprzedzony przez trzeciego Peugeota, nr 9 Alexandra Wurza . Peugeot może wówczas z radością wysunąć na prowadzenie swoje trzy modele 908 HDi FAP.

Ale dzieje się coś nie do pomyślenia. O 15:35 Peugeot nr 9 jako pierwszy zjeżdża do boksów, aby zatankować paliwo. Franck Montagny (nr 8) i Pedro Lamy (nr 7) w następnej rundzie naśladują Alexandra Wurza. Obydwa 908, koło w koło od początku wyścigu, stoją jedno za drugim w alei serwisowej. Gdy miał już odjechać, Pedro Lamy zobaczył, jak pojawia się kolejne 908, Jean-Christophe Bouillon z zespołu Pescarolo. Ten z pyskiem zaczepia lewy tył nr 7. Lamy ponownie wyrusza, ale szybko zdaje sobie sprawę, że musi wrócić do boksów, ponieważ jego tył zostaje widocznie uszkodzony.

Tymczasem Audi R15 nr 1 i nr 2 jadą razem, trzymając się nawzajem, o 16:08 w odległości ponad 1 cala. de Montagny, który odlatuje. Numer 45 jest dalej, Alexandre Prémat popełnił błąd, strzelając prosto na drugim okrążeniu. W Peugeot nr 3, który zmienił kierowcę, Marc Gene powraca do R9. Z tyłu Lolas Aston Martin numery 007 i 008 zajęły 5. i 6. miejsce, okazując się być „esencją” najszybszy. I w tym czasie Peugeot nr 7 nadal znajdował się w boksie?

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz