Luca di Montezemolo rozpoczął 77. edycję wyścigu pod koniec szybkiego okrążenia. 24 godziny Le Mans. Od pierwszych tur zaczyna się wielka walka. Chwila Peugeot 908 HDi FAP nr 8 Francka Montagny'ego ucieka na prowadzenie, Pedro Lamy nr 7 wyprzedza Audi R15 nr 1 Allana Mc Nisha, a następnie zostaje wyprzedzony przez trzeciego Peugeota, nr 9 Alexandra Wurza . Peugeot może wówczas z radością wysunąć na prowadzenie swoje trzy modele 908 HDi FAP.
Ale dzieje się coś nie do pomyślenia. O 15:35 Peugeot nr 9 jako pierwszy zjeżdża do boksów, aby zatankować paliwo. Franck Montagny (nr 8) i Pedro Lamy (nr 7) w następnej rundzie naśladują Alexandra Wurza. Obydwa 908, koło w koło od początku wyścigu, stoją jedno za drugim w alei serwisowej. Gdy miał już odjechać, Pedro Lamy zobaczył, jak pojawia się kolejne 908, Jean-Christophe Bouillon z zespołu Pescarolo. Ten z pyskiem zaczepia lewy tył nr 7. Lamy ponownie wyrusza, ale szybko zdaje sobie sprawę, że musi wrócić do boksów, ponieważ jego tył zostaje widocznie uszkodzony.
Tymczasem Audi R15 nr 1 i nr 2 jadą razem, trzymając się nawzajem, o 16:08 w odległości ponad 1 cala. de Montagny, który odlatuje. Numer 45 jest dalej, Alexandre Prémat popełnił błąd, strzelając prosto na drugim okrążeniu. W Peugeot nr 3, który zmienił kierowcę, Marc Gene powraca do R9. Z tyłu Lolas Aston Martin numery 007 i 008 zajęły 5. i 6. miejsce, okazując się być „esencją” najszybszy. I w tym czasie Peugeot nr 7 nadal znajdował się w boksie?
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)