Porsche wyprzedza krótką głową

Neel Jani ustanowił najlepszy czas w treningach dowolnych podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans w Porsche nr 2. Ferrari wyróżniają się w GTE Pro.

opublikowany 15/06/2016 à 20:09

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Porsche wyprzedza krótką głową

Porsche a sonné la charge lors des essais libres de la 84e édition des 24 godziny Le Mans ustalając najlepsze czasy. Neel Jani ustanowił punkt odniesienia na koniec sesji (skróconej po zjechaniu Inès Taittinger z toru w Pegasusie Racing Morgan z numerem 28), okrążeniem ukończonym w 3'22''011 w 919 Hybrid z numerem 2, czyli w pół sekundy przed numerem 1 w Brendon Hartley.

La première Audi, la R18 n°8, pointe à moins d’une seconde des voitures de Stuttgart. Sa séance d’essais a néanmoins été perturbée par un problème mécanique obligeant Lucas di Grassi à rentrer au garage. La LMP1 aux Anneaux précède les deux Toyota Hybryda TS050.

Nr 6 Sarrazina-Conway-Kobayashiego wskazuje na nieco ponad sekundę od odniesienia. Prototyp został uszkodzony w ostatnich chwilach w wyniku kontaktu z szyną Stéphane’a Sarrazina na wyjściu z zakrętu Indianapolis. Numer Davidsona 5-Bum-Nakajima następuje po dwóch sekundach.

Wśród korsarzy jest to Rebellion R-One nr 12 Prost-Heidfeld-Piquet Jr, który prowadził debaty, uzyskując wynik w ciągu sześciu sekund od benchmarku testowego.

JeśliAlpine Dzięki temu numer 36 od dawna stoi na czele LMP2 Mikołaj Lapierre, to Richard Bradley ustanowił najlepszy czas na torze KCMG Oreca 05, pokonując okrążenie toru Sarthe z czasem 3'39''133, sześć dziesiątych przewagi nad pierwszym A460. PB Compétition Ligier zamyka pierwszą trójkę w kategorii, a Paul-Loup Chatin umieścił LMP2 nieco ponad sekundę za samochodem zespołu z Hongkongu.

W kategorii GTE Pro dominowały Ferrari 488. Zawodnik AF Corse nr 51 prowadzony przez trio Bruni – Pier Guidi – Calado był najszybszy, a najlepszy czas uzyskał Burni – 3'53″833. Siostrzany samochód Risi Competizione firmy Vilander – Fisichella – Mallucelli zajmuje miejsce w klasyfikacji z czasem 3'54″180.

Obaj Włosi wyprzedzają w rankingach trzy z czterech Fordów GT z zespołu Chip Ganassi Racing, który w środowe popołudnie przez długi czas prowadził debaty. Numer 68 drużyny USA ręcznie – Müller – Bourdais zajął trzecie miejsce, wyprzedzając dwa samochody Team UK nr 66 Johnson – Pla – Mücke (pomimo błędu Billy'ego Johnsona w Indianapolis, bez poważnych konsekwencji) i nr 67 Franchitti – Priaulx – Tincknell.

Drugie Ferrari 488 AF Corse z numerem 71 z Rigon – Bird – Bertolini plasuje się na szóstej pozycji, przed czwartym Fordem GT z numerem 69 z Briscoe – Westbrook – Dixon. Nieco dalej w tyle pozostaje Porsche z numerem 911 92 RSR Makowieckiego – Bambera – Bergmeistera, które wyprzedza dwie Corvette C7.R Gavina – Milnera – J. Taylora i Garcii – R. Taylora – Magnussen które zamykają pierwszą dziesiątkę w kategorii, wyprzedzając drugie oficjalne 10 RSR marki Tandy – Estre – Pilet.

Aston Martin był raczej dyskretny z numerem 95 Turner – Sorensen – Thiim 12. przed # 911 77 RSR Dempsey – Proton Racing of Lietz – Christensen – Eng i # 97 Vantage Adam – Rees – Stanaway.

W GTE Am najlepszy czas uzyskał Rob Bell w ostatnim kwadransie za kierownicą Ferrari 458 Italia nr 61 Clearwater Racing z czasem 3'57″543. Włoskie GTE monopolizują pierwsze trzy miejsca z numerem 62 Scuderia Corsa i numerem 83 AF Corse, powierzonymi trio Collard – Perrodo – Aguas. Corvette C7.R nr 50 firmy Larbre Compétition ukończyła te pierwsze przejazdy na 7. miejscu w swojej kategorii.

Pierwsza sesja kwalifikacyjna 84. edycji 24-godzinnego wyścigu Le Mans odbędzie się od 22:XNUMX do północy i będzie transmitowana na żywo za pomocą naszego tekstu na żywo.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz