Porsche plasuje się w kwalifikacjach

Porsche było najszybsze podczas pierwszej sesji kwalifikacyjnej 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Audi zostaje w tyle.

opublikowany 16/06/2016 à 00:07

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Porsche plasuje się w kwalifikacjach

Neel Jani ustanowił najlepszy czas w pierwszej sesji kwalifikacyjnej mistrzostw 24 godziny Le Mans za kierownicą Porsche n°2. Le Suisse a bouclé un tour en 3’19’’733 et a devancé de près d’une demi-seconde la voiture soeur de Timo Bernhard.

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Toyota sont au contact. Stéphane Sarrazin a hissé la TS050 Hybrid n°6 à une seconde de la pole provisoire, tandis que la seconde LMP1 nippone suit à deux secondes.

Większe trudności miały Audi. Po opuszczeniu sesji pod koniec sesji, zwłaszcza w związku z uszkodzeniem przedniej osi R18 nr 8 w wyniku przejechania przez krawężnik, prototypy na torze Rings wyraźnie wycofały się z rywalizacji. Nr 8 z Duval-Di Grassi-Jarvis i numer 7 Tréluyer-Fässler-Lotterer są trzy sekundy za nimi.

Rebelie podążają ponad sześć sekund za pierwszym LMP1-H. R-One nr 13 Tuscher-Imperatori-Kraihamer poprzedza numer 12 Prost-Heidfeld-Piquet Jr. CLM01/P1 firmy Kolles Racing z Trummer-Webb-Kaffer nie uruchomił się po wycieku oleju, który spowodował pożar podczas wolnych treningów.

LMP2

Model nr 05 G-Drive Racing Oreca 26 zdominował klasę LMP2. Najlepszy czas ustanowił René Rast, który ustanowił benchmark na poziomie 3'36''605.

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Alpine są najbliżej, A460 Cheng-Tung-Panciatici jadący o pół sekundy przed numerem 36 z Lapierre-Menezes-Richelmi. Zawodnik z numerem 05 Orecz 44 z Manor powierzony Merhi-Graves-Rao jest na czwartej pozycji przed Ligierem z numerem 31 z ESM dzięki występowi Luisa Felipe Deraniego w końcowych momentach.

Christophe Tinseau był odpowiedzialny za umieszczenie Morgana nr 84 z SRT41 firmy Oak Racing, który zajmuje 56. stoisko, na 30. miejscu w klasyfikacji generalnej.

GTEPro

W GTE Pro jest o jeden mecz dalej Ferrari – Ford, któremu asystowaliśmy podczas pierwszej sesji kwalifikacyjnej. O ile Olivier Pla, a potem Harry Tincknell, na pewien czas umieszczali Forda GT na szczycie hierarchii, o tyle Ferrari 488 – AF Corse nr 51 Gianmarii Bruni, kojarzony z Jamesem Calado i Alessandro Pierem Guidim, odzyskał przewagę dzięki okrążeniu ukończono w 3'51″568.

Punkt odniesienia, który naszym zdaniem został osiągnięty, ale nieco niecałe 20 minut od zakończenia sesji Fordowie zaatakowali. Ryan Briscoe, który wraz z Richardem Westbrookiem i Scottem Dixonem dołączył do zespołu nr 69 Chip Ganassi Racing Team USA, początkowo obniżył swój najlepszy czas do 3'51"497, pokonując Ferrari z numerem 51 o 22 tysięczne, przed numerem 68 Müllera – Bourdais – Hand, prowadzony przez pierwsze miasto, w swojej ostatniej próbie „wbija” ostatnie okrążenie w czasie 3’51″185.

Pozostałe Fordy GT z Chip Ganassi Racing podążają w rankingach z numerem 67 w Tincknell – Priaulx – Franchitti na czwartym miejscu, przed numerem 66 w Pla – Mücke – Johnson. W rankingach podążają Ferrari nr 71 AF Corse firmy Bird – Rigon – Bertolini i nr 82 Risi Competizione firmy Fisichella – Vilander – Mallucelli. nr 82, powierzony wówczas byłemu kierowcy F1, popełniła błąd w żwirowej pułapce podczas sesji, zanim wróciła do swojej budki.

Porsche, Aston Martin i Corvette wydają się nie brać udziału w włosko-amerykańskim pojedynku. Najlepsze 911 RSR, nr 92 Makowieckiego – Bambera – Bergmeistera, zajęło ósme miejsce w swojej kategorii, tracąc prawie 3″8 sekund do czołowego Forda.

Pierwszy Aston Martin nr 95 firmy Sorensen – Thiim – Turner i Porsche 911 RSR nr 91 firmy Estre – Pilet – Tandy poprzedzają Astona Martina nr 97 firmy Stanaway – Rees – Adam i 911 RSR nr 77 firmy Dempsey – Wyścigi Protonów. Corvette zajmują tyły, a klan C7.R nie odniósł sukcesu, ponieważ numer 63 prowadzony przez Ricky'ego Taylora opuścił tor w Mulsanne i nadjechał tył za numerem 64 Gavina – Milnera – J. Taylora .

Z drugiej strony Ferrari zdominowało GTE Am, jadąc numerem 458 Clearwater Racing 61 Italia, dzięki okrążeniu referencyjnemu wyznaczonemu przez Roba Bella z czasem 3'56"827. Aston Martin Vantage nr 98 Pedro Lamy, kojarzony z Paulem Dalla Laną i Mathiasem Laudą, uniemożliwił włoskiej marce podpisanie dubletu, zajmując drugie miejsce, tuż przed F458 Italia nr 55 AF Corsica z Griffin– Camerona-Scotta. Emmanuel Collard, François Perrodo i Rui Aguas wspięli się na czwarte miejsce, tracąc niecałą sekundę do Bella. Corvette nr 7 C50.R z zawodów Larbre Compétition de Ragues – Belloc – Yamagashi zajęła piąte miejsce w tej kategorii.

Treningi kwalifikacyjne zostaną wznowione jutro od 19:22 i będą trwały dwugodzinną sesję. Ostatnia próba zostanie rozegrana tego samego dnia w godzinach od XNUMX:XNUMX do XNUMX:XNUMX.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz