Le Mans Tęskniliście za nim w zeszłym roku?
Le Mans, w Wytrzymałość, to jest Święty Graal. Tym bardziej dla mnie, który pochodzi z Sarthois. To oczywiste, brakowało mi tego. Zacząłem oglądać wyścig z domu, ale szybko przerwałem, bo nie była to dla nas interesująca edycja (Ford Chip Ganassi. przyp. red.), bo bilans osiągów wyraźnie nie był na naszą korzyść.
Fakt, że na początku sezonu zwyciężył Ford GT 24-godzinny Daytona (Floryda) et 6-godzinny wyścig Spa-Francorchamps (Belgia), otwarcie rundIMSA i WECCzy to nie daje ci nadziei?
To zupełnie inne tory niż tory Le Mans i przede wszystkim nie możemy o tym zapominać Le Mans BoP jest specyficzny.
Czy to zwycięstwo w GTE Pro w 2016 roku było wspaniałym momentem w Twojej karierze?
Tak, ponieważ pozostaje to zwycięstwem kategorii. I moja rola „nosiciela wody” (nie gra przez cały sezon w przeciwieństwie do swoich kolegów z drużyny). Dirka Mullera i Joey Hand, którzy szaleją w IMSA. Przyp. red.) nie zawsze jest łatwe. Ale najważniejsze jest, aby nie popełnić błędu, a Bóg jeden wie, że mogłem go popełnić, ponieważ zostałem bez elektroniki, bez deski rozdzielczej, bez limitu pit-stopu i bez radia.
Ale nigdy tego nie ukrywałem Le Mans będzie rozdzierające serce, dopóki nie otrzymam nowej szansy – jeśli pewnego dnia się pojawi, aby wygrać w sumie.
Wielcy producenci opuścili LM P1. Czy GTE Pro to kategoria, którą warto oglądać w tym roku?
Wielka walka pomiędzy producentami rozegra się w GTE Pro. Będzie wielka walka pomiędzy naszą szóstką (Aston Martin, BMW, Korweta, Ferrari, Porsche et Ford), c’est certain.
>>> Cały wywiad znajdziesz w numerze 2166 specjalnego Przewodnika AUTOhebdo po 24-godzinnym wyścigu Le Mans, który jest już w sprzedaży w wersji cyfrowej i w kioskach. <<<
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)