Specjalista ds jednomiejscowyW zeszłym roku Philippe Sinault zdecydował się wprowadzić swój zespół również do nowej dyscypliny: wytrzymałości. W pierwszym sezonie Signature zdecydował się na jazdę Courage-Oreca z silnikiem Judd. Honorowe miejsca w serii Le Mans i więcej niż honorowe występy w wyścigach Le Mans 24 godziny Le Mans nagrodzi zespół zdeterminowany, aby znaleźć miejsce w klasie wytrzymałościowej i który z roku na rok pragnie osiągać coraz większe postępy.
„Jesteśmy na drugim roku, więc nadal uważam, że chodzi o naukę, podkreśla Philippe Sinault na łamach AUTOhebdo. Walka o tytuł zajęła mi trzy lata w VW F3, więc wciąż musimy się wiele nauczyć. W przyszłym roku nadal nie będziemy gotowi, ale dlaczego nie w 2012? Pomijanie tych kroków rzadko kiedy było dobrym pomysłem. »
Dziś po południu zespół Signature Plus wystartuje w swoim drugim klasyku Le Mans. Deklarowanym celem jest ukończenie miejsca w pierwszej dziesiątce. Dzięki utalentowanej załodze składającej się z Belgijki Vaniny Ickx oraz Francuza Francka Mailleux i Pierre'a Raguesa wydaje się to całkowicie osiągalne - ale nie jest to łatwe, ponieważ konkurencja jest tak zacięta, jak dwie Lola-Aston Martin urzędnik lub Lola-Rebellion.
Znajdź wycieczkę Signature Plus w swoim magazynie AUTOhebdo, obecnie dostępnym w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)