Po trzech godzinach rywalizacji na Spa-Francorchamps przed otwarciem Mistrzostw ŚwiataWytrzymałość (WEC), The Toyota du double champion de Formuła 1 Fernando Alonso prowadzi z 50 sekundami przewagi nad siostrzanym samochodem Kamui Kobayashi.
Obaj Rebelie przez pewien czas pojawiali się na obu stopniach podium, ale utrzymali drugie miejsce (Neel Jani 3., Mathias Beche 4.). Startując z ostatniej pozycji po awarii skrzyni biegów w kwalifikacjach, BR1 Egora Orudżewa jest piąty.
Po sztafecie wróć na prowadzenie LM P2 Jean-Eric Vergne, G-Drive Racing dominuje w klasie z wygodną przewagą jednej minuty nad pozostałymiAlpine przez Andrzeja Negrao. Jackie Chan DC Racing podąża w dużej odległości (dwie minuty od Aubry).
En classe GTE Pro, la Porsche 911 RSR Gianmaria Bruni i Richard Lietz przełącza się na nadbieg z trzeciego przekaźnika. Jedyny Ford GT, który nadal znajduje się na torze, czyli Stefan Mücke, Olivier Pla i Billy Johnson, utrzymuje się na drugim miejscu. Zwróć uwagę na słabą formę wiadomości Aston Martin, nieistniejący w walce z Top 5.
Drugi amerykański samochód wypadł z toru w Raidillon po godzinie wysiłku, po wypadku bardzo podobnym do tego, który miał Pietro Fittipaldi dzień wcześniej. Na szczęście siedzący wówczas za kierownicą Harry Tincknell wydostał się z wraku o własnych siłach.
Wreszcie, zabytkowy Aston Martin Vantage dominuje w kategorii GTE Am po imponująco łatwym przejeździe Pedro Lamy’ego. Julian Andlauer (Porsche 911 RSR z Dempsey Proton Racing) został spowolniony na kilkadziesiąt minut z powodu problemu mechanicznego.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)