Przerwane przez wywieszenie czerwonej flagi po zjechaniu z toru Fritsa van Eerda (Dalla P217 nr 29 Racing Team Nederland), kwalifikującego się do 6-godzinnego wyścigu na Silverstone, trzeciej rundy wyścigu WEC, dominowały Toyota TS050 Hybryda nr 7 Conway-Lopez-Kobayashiego. Dzięki średniemu czasowi dwóch pierwszych wymienionych zawodników wynoszącemu 1'36"895, trzej mężczyźni zdobyli swoje pierwsze pole position w sezonie, a to, które podpisało kontrakt w Spa, zostało im odebrane na zielonym dywanie.
.@Mikeconway26 @pechito37 ubiegać się o pole position dla #6hSilverstone w nr 7 @Toyota_Hybrid TS050 HYBRID, Brits ustanawia najszybsze ogólne okrążenie wynoszące 1:36.769 s, podczas gdy on i Lopez łącznie uzyskują średnio 1:36.895 s. Toyota 1-2 jako zestaw nr 8 średnio 1m37.306s @alo_oficial i @kazuki_info! #WEC pic.twitter.com/LkPIYyuWU2
- WEC (@FIAWEC) 18 sierpnia 2018
Wydając się nieco opóźniony w stosunku do początku spotkania, numer 8 – prowadzony przez Alonso i Nakajima dziś po południu – kończy pierwszą linię z deficytem 0 »411 w siostrzanym samochodzie. W klanie LM P1 Non-Hybrid, SMP Racing zyskuje przewagę nad Rebellion Racing. BR1-AER nr 11 Button-Aleshin-Petrov (1'38”932) jest trzeci, ale wciąż pozostaje 2”0 za punktem odniesienia. Numer 17 pozostaje w tyle, podczas gdy Rebellion spadł do 2”7 za najszybszym japońskim LM P1, z przewagą dla trzeciego Beche-Menezes-Laurent. BR3-Gibson nr 1 firmy DragonSpeed i nr 10 Enso CLM P1/01 firmy ByKolles Racing nadrabiają zaległości z tyłu o ponad cztery sekundy.
Bardzo żywy od wczoraj, Jackie Chan DC Racing potwierdza to, ustanawiając dwa najlepsze czasy w LM P2. Ale to nie numer 38 Aubry-Tung-Richelmi był najszybszy, ale numer 37 Jaafar-Tan-Jeffri (1’44”896). Signatech Alpine jest trzeci z wynikiem 0”476, tuż przed Oreca 07 nr 28 z TDS Racing.
Było blisko (0”078) dlaAston Martin stworzył sensację w GTE Pro. Przypisuje się okrążenie w czasie 1”55”805, Vantage AMR nr 97 Maxime'a Martina-Alexa Lynna ostatecznie wystartuje jako drugi za Fordem GT Stefana Mücke-Oliviera Pla (1'55'727). La n°66 confirme la bonne forme des GT frappées de l’ovale bleu sur le tracé de britannique et la supériorité qui est la sienne depuis le début de saison par rapport à la voiture sœur, quatrième de cette séance derrière la deuxième Aston Martin. Porsche et Ferrari zegar w 0”7 i BMW w jednej sekundzie.
#FordWEC | …a wynik kwalifikacji to…
Pole position dla Forda GT nr 66
Dobra robota @StefanMuecke007 i @olivierpla
P4 dla #67 GT #6hSilverstone pic.twitter.com/HS5w3ncaBm
— Wydajność Forda (@FordPerformance) 18 sierpnia 2018
W GTE Am jest to zemsta mała niespodzianka, której byliśmy świadkami, ponieważ pole position przypadło Porsche z Team Project 1, który w tym sezonie debiutuje w WEC z trio Bergmeister-Perfetti-Lindsey. 911 RSR z numerem 56 poprzedzało model nr 77 firmy Dempsey-Proton Racing i Aston Martina Vantage GTE nr 90 firmy TF Sport.
Start wyścigu nastąpi jutro o godzinie 13:XNUMX czasu francuskiego.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)