Ostatni duży producent reprezentowany na najwyższym poziomie WEC od tego sezonu, Toyota będzie z konieczności uważnie obserwowany, gdy ostatecznie potwierdzi swoje plany przedłużenia swojej przygody w Mistrzostwach Świata.Wytrzymałość.
Marka, która wreszcie dodała swoją nazwę na listę 24 godziny Le Mans w tym roku nie czekał na zatwierdzenie przepisów technicznych na lata 2020-2021, które odbyło się wczoraj podczas Światowej Rady Sportów Motorowych w Sankt Petersburgu w Rosji, aby nakreślić swoją wizję własnego Hypercara.
Koncepcja GR Super Sport została zaprezentowana w styczniu ubiegłego roku i może zwiastować przyszły rozwój japońskiej firmy w związku z WEC. „Wraz z innymi zainteresowanymi stronami odegraliśmy aktywną rolę w opracowywaniu przyszłych zasad Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA, komentuje rzecznik Toyoty.
Dlatego z zadowoleniem przyjmujemy wczorajsze oświadczenie. Z niecierpliwością czekamy na bardziej szczegółowe zapoznanie się z przepisami podczas oceny i planowania sezonu 2020–2021. »
McLaren, Aston Martin na szeregach. Co powiesz na Ferrari ?
Wśród potencjalnych marek zainteresowanych nowymi przepisami technicznymi w dyskusjach często pojawiają się McLaren i Aston Martin. Jak wspominaliśmy w zeszłym tygodniu w naszych felietonach (patrz Ah nr 2193), Ferrari również wzięło udział w dyskusjach, które doprowadziły do wprowadzenia tego rozporządzenia, jak powiedział nam Antonello Coletta, dyrektor Ferrari Competizioni GT.
„Dla Ferrari ważne jest, aby mieć do opowiedzenia historię samochodu drogowego wyjeżdżającego na tor, – ciągnęła Coletta. Nie każdego interesuje prototyp. Mamy już prototyp (samochód przeznaczony wyłącznie do zawodów torowych, przyp. red.), to jest Formuła 1. Dziś nie jestem w stanie powiedzieć, czy Ferrari będzie interesariuszem w tej przyszłej kategorii…”
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)