WEC – Benoît Tréluyer: „Runda obserwacyjna”

Aktualny mistrz świata Benoît Tréluyer wyruszy w ten weekend na Silverstone w pogoni za drugą koroną świata. Jednak zdaniem Francuza w niedzielny wieczór po wyścigu nie powinniśmy wyciągać pochopnych wniosków.

opublikowany 11/04/2013 à 16:27

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

WEC – Benoît Tréluyer: „Runda obserwacyjna”

La premier des huit volets du duel Audi-Toyota va se tenir ce week-end, à l’occasion des 6 Heures de Silverstone, manche d’ouverture du WEC. Ustępujący mistrz w towarzystwie Szwajcara Marcela Fässlera i Niemca André Lotterera Benoît Tréluyer odchodzi z wysokim morale, zdeterminowany, aby zdobyć drugą koronę z rzędu, a także trzecie zwycięstwo w sezonie 24 godziny Le Mans. I to więcej niż w połowie marca, w towarzystwie Marcela Fässlera i Olivera Jarvisa, dodał 12 godzin Sebring do już bogatego dorobku. „Jestem w dobrej formie, śmieje się. JWykonałem mnóstwo dogłębnej pracy i mentalnie jestem na szczycie! Docieram na Silverstone dobrze uzbrojony! Razem z André i Marcelem zrobimy wszystko, aby utrzymać numer 1. Raz zdobyliśmy mistrzostwo, więc wiemy, że stać nas na to. To duży plus, jeśli chodzi o pewność siebie. W zeszłym roku okoliczności były nieco nietypowe, ponieważ bardzo często walczyliśmy z siostrzanym samochodem. W tym roku przeciwnikiem jest Toyota! »

Toyota która choć już niezwykle wydajna pod koniec poprzedniego sezonu niestrudzenie pracował zimą nad udoskonaleniem swojego TS030 Hybrid. Ale po stronie niemieckiej, jeśli spodziewamy się trudnego sezonu, jesteśmy również pewni jego mocnych stron. „W Sebring tak naprawdę nie byliśmy w stanie zmierzyć potencjału samochodu, ale mamy nasze dane, nasze referencje, kontynuuje Benoît Tréluyer. Wiemy, że samochód z 2013 roku spisuje się lepiej niż z 2012 roku, ale od nas zależy, jak nauczyć się go dobrze używać. Sebring pokazał, że pracujemy we właściwym kierunku, a Silverstone powinno potwierdzić ten trend. Teraz musimy zachować ostrożność, ponieważ to pierwsze spotkanie będzie rundą obserwacyjną dla wszystkich, których zespoły nie są jeszcze zbudowane na 100%, a pogoda wciąż jest nieprzewidywalna. Zimą każdy pracował w swoim kącie i każdy uważa, że ​​radzi sobie dobrze. Wcześniej wyścigi poprzedzające 24-godzinny wyścig przypominały sesje testowe na pełną skalę, co dzisiaj ma miejsce znacznie rzadziej i co jeszcze bardziej komplikuje zadanie. Musimy pracować nad niezawodnością, ale także nad czystą wydajnością, ponieważ nie możemy sobie pozwolić na porzucenie zwycięstwa na rzecz naszych przeciwników. Teraz musimy także myśleć o mistrzostwach, a nie tylko o 24 godzinach? »

W zeszłym roku podczas swojej pierwszej wizyty na Silverstone Benoît Tréluyer wywarł duże wrażenie, zdobywając pole position i wygrywając.

Wszystkie zespoły i ich załogi, tory i wyzwania nowego sezonu mistrzostw świataWytrzymałość można znaleźć w Przewodniku WEC 2013 z dnia 10 kwietnia w AUTOhebdo nr 1904, już dostępnym w wersji cyfrowej et we wszystkich kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz