WEC / Le Mans – Równowaga osiągów w GTE

Mistrzostwa kategorii GTE organizowane przez ACO podlegają ujawnionemu właśnie „bilansowi osiągnięć”.

opublikowany 08/03/2013 à 18:05

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

WEC / Le Mans – Równowaga osiągów w GTE

Une réunion du Comité d’endurance s’est tenue récemment à Paris. Durant celle-ci, ont été validés les ajustements de performance en LM GTE Pro et LM GTE Am. Difficiles à établir, et ce d’autant plus qu’une nouvelle auto (Porsche 911 GT3 RSR type 991) va faire cette année ses débuts en compétition. Celles-ci sont applicables avec effet immédiat, pour le FIA WEC i dlatego 24 godziny Le Mans. „Ujawniono podstawę bilansu wyników kategorii LMGTE Pro i Am na sezon 2013, mówi Vincent Beaumesnil, dyrektor sportowy ACO. Bilans osiągów każdego z samochodów zgłoszonych do FIA WEC i 24-godzinnego wyścigu Le Mans 2013 uzyskano korzystając z różnych źródeł informacji. Będzie to oczywiście oceniane podczas każdego testu iw razie potrzeby korygowane. »

Rzeczywiście możemy spodziewać się ponownej oceny tego dostosowania przed Le Mans, jeśli konkurent miałby zmiażdżyć konkurencję. Punktem wyjścia do dostosowania równowagi wydajności są dane techniczne dostarczone przez samych producentów. Zmiany można dokonać w jednym lub kilku z następujących pięciu punktów: masa, średnica kołnierzy wlotów powietrza, wysokość noszy na tylnym błotniku, pojemność zbiornika paliwa i wysokość do szczytu tylnego błotnika, tylny spojler i dach z auta.

W LMGTE Pro Porsche GT3 RSR typ 977 i Porsche GT3 RSR typ 911 odnotowały wzrost masy z 1245 kg do 1210, tracąc aż 35 kg. Ich dwa oryginalne kołnierze mają zwiększoną średnicę o 0,7 mm do 29,3 mm. Te same modyfikacje należy zastosować w przypadku Porsche 997 zgłoszonego do LMGTE Am. Różnica wysokości pomiędzy dachem a tylnym błotnikiem 911 GT3 RSR typ 991 zostanie zmniejszona o 100 mm. Dach i tylne skrzydło zostaną zatem wyrównane.

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Ferrari 458, niezależnie od tego, czy są ustawione w Pro, czy Am, tracą 10 kg i 5 litrów na oryginalnym 90-litrowym zbiorniku. Środek, który wszedł w życie już w zeszłym roku w Pro. Podobnie jak w Porsche 991, różnica wysokości pomiędzy dachem a tylnym błotnikiem zostanie zmniejszona o 100 mm.

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Aston Martin Vantage V8 skorzysta na zmniejszeniu masy o -40 kg i otwarciu kołnierza o +1.4 mm (28.3 mm). Nosze tylnego skrzydła będą musiały zostać zmniejszone o 10 mm, a pojemność zbiornika zwiększona o +5 litrów. Te dostosowania dotyczą zarówno LM GTE Pro, jak i LM GTE Am.

Wreszcie Corvette C6.R ZR1 zgłoszona przez Larbre Compétition w LMGTE Am ulegnie zwiększeniu masy o 5 kg i zwiększeniu średnicy kołnierzy o 1,3 mm. Różnica wysokości pomiędzy dachem a tylnym błotnikiem zostanie zmniejszona o 25 mm.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz