Sprawy pozasportowe dot Alpine et Oskar Piastrí . , , , , , , , , , , , , ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, , en Formuła 1, a także Alex Palou i Chip Ganassi Racing w IndyCar, są niezwykłe, ale nie są nowością w F1. Oto trzy przykłady dotyczące znanych pilotów, których pragnienia pracy gdzie indziej nie zawsze pokrywały się z ich zobowiązaniami umownymi.
1984: Senna sankcjonowany przez TolemanaPoradzisz sobie bez usług Ayrtona Senny podczas wyścigu, gdy będzie on jeździł dla Twojego zespołu? Kto odważyłby się na takie szaleństwo? Alex Hawkridge, główny zespół Tolemana, dokonał tego podczas Grand Prix Włoch w 1984 r. Nie będąc jeszcze trzykrotnym mistrzem świata Formuły 1, Paulista poddał się postępom prestiżowego zespołu Lotus, podczas gdy nosił kolory skromnej angielskiej struktury Tolemana. „Od jakiegoś czasu chodzi mu po głowie, wyjaśnia Pat Symonds w edycja specjalna AUTOco tydzień
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
03 o 08:2022
Każdy spór w F1 znajduje rozwiązanie w postaci dolarów!!