W obliczu krytyki ze strony kierowców, którzy uznali, że GT4 są czasami zbyt ograniczone przez balans wydajności, SRO Motorsports odpowiednio zareaguje w 2019 roku.
Ceci passera par un surplus de performances offert aux voitures, alors que de nouvelles arrivées sont programmées, notamment une nouvelle Porsche qui succèdera à l’actuel Cayman. Dlatego GT4 powinny być w stanie jechać o 1″5 do 2″ szybciej na okrążeniu, za pośrednictwem nowego BoP.
Le FFSA GT znajduje swoje korzenie
Odnowione w 2017 roku po zakończeniu ery GT3, francuskie mistrzostwa FFSA GT przejdą w przyszłym roku pewne zmiany. Dozwolone będą tylko załogi Pro-Am i Am, co zamyka drzwi tandemom Silver-Silver.
Powstanie również Coupe de France, w którym jedynymi dopuszczonymi samochodami będą GT4, które nie mogą osiągnąć poziomu osiągów określonego w nowym BoP 2019.
Należy pamiętać, że w porównaniu do przy pierwszym kalendarzu odsłoniętym w Sparunda Magny-Cours (Nièvre) została przełożona o tydzień, na weekend 14 i 15 września 2019 r., aby uniknąć kolizji terminów z rundą Blancpain GT Series Sprint Cup na torze Hungaroring.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)