Marco Wittmann (BMW Team RMG) wykonał najtrudniejszą część, zdobywając pole position na torze Hungaroring, gdzie wyprzedzanie jest szczególnie skomplikowane. Niemiec prowadził wyścig od startu do mety, notując swoje drugie zwycięstwo w sezonie po zwycięstwie na torze Hockenheim i odzyskując prowadzenie w mistrzostwach, wykorzystując w szczególności słaby występ Mike'a Rockenfellera (Audi Sport Team Phoenix), który boleśnie zakończył wyścig w pierwszej dziesiątce. Miguel Molina (Audi Sport Team Abt Sportline) zajął drugie miejsce, przed Bruno Spenglerem (BMW Team Schnitzer), który zastosował śmiałą strategię, startując z dziewiątej pozycji na standardowych oponach.
Timo Glock (BMW Team MTEK) liczył na dobry wynik, jednak Niemiec doznał kilku kontaktów, z których ostatni spowodował przebicie opony na ostatnich okrążeniach i spadł na 19. miejsce. Pierwszą piątkę uzupełniają Audi z Team Abt Edoardo Mortary i Adriena Tambay, którzy wyprzedzają M4 DTM autorstwa Maxime'a Martina (BMW Team RMG). Jamie Green (Audi Sport Team Rosberg), Antonio Félix da Costa (BMW Team MTEK) i Mattias Ekström (Audi Sport Team Abt Sportline) dokończyli wyścig przed obrońcą tytułu. Mercedes nadal panuje chaos, ponieważ pierwsze AMG C Coupé zajęło dopiero 11. miejsce za Robertem Wickensem.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem DTM na temat Hungaroringu w numerze 1963 AUTOhebdo, dostępnym od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach oraz od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)