Mistrzostwa kierowców zostały przypieczętowane na torze Lausitzring (Niemcy), kiedy Mattias Ekström (Audi) musiał wycofać się z wyścigu z powodu luźnego koła. Marco Wittmann (BMW) zastępuje Mike'a Rockenfellera i zostaje nowym mistrzem DTM po spędzeniu dużej części na unikaniu kłopotów. Niemiec, który startował z siódmej pozycji, zdobył koronację na dwa wydarzenia przed końcem, po tym jak odniósł cztery zwycięstwa w ośmiu wydarzeniach!
Pascal Wehrlein (Mercedes) wydaje się chcieć pójść w jego ślady, odkąd Niemiec zanotował swoje pierwsze zwycięstwo u siebie po tym, jak zdominował wyścig startując z pole position. Pochodzący z Sigmaringen w wieku 19 lat zostaje najmłodszym zwycięzcą DTM. Gwiazdor podpisuje kontrakt z Christianem Vietorisem, który rewelacyjnie wystartował z 11. pozycji. Marka ze Stuttgartu mogła nawet zdobyć hat-tricka z Danielem Juncadellą, ale Hiszpan dobiegł do mety za Timo Scheiderem (Audi), który stanął na stuprocentowo niemieckim podium po wykorzystaniu przejazdu zadanego Mercedesowi za nieprzestrzeganie żółtego flagi. Robert Wickens (Mercedes) zamyka pierwszą piątkę po zastosowaniu tej samej sankcji.
To jednak powód do grymasu dla Audi, które w tym sezonie nie odniosło jeszcze najmniejszego zwycięstwa. Adrien Tambay nie był w stanie pomóc producentowi przy pierścieniach, Francuz się poddał.
Zapraszamy do zapoznania się z relacją z DTM na torze Lausitzring w numerze 1978 AUTOhebdo, dostępną od jutrzejszego wieczoru w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)