DTM / Super GT – sfinalizowano przepisy „Klasy Pierwszej”.

ITR i GTA, odpowiednio promotorzy DTM i Super GT oraz IMSA spotkali się po 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring, aby sfinalizować podstawy przyszłych przepisów „Klasy Pierwszej”.

opublikowany 20/05/2015 à 11:26

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

DTM / Super GT – sfinalizowano przepisy „Klasy Pierwszej”.

Projekt rozporządzenia „Klasa pierwsza” co powinno docelowo umożliwić zbliżenie serii DTM i Super GT zostało sfinalizowane. Silnik rzeczywiście będzie czterocylindrowym turbodoładowanym silnikiem, który musi rozwijać moc 600 KM, a parametry aerodynamiczne zostały określone i zostaną przetestowane. Przyszłe kreacje będą przypominać obecne samochody DTM i Super GT.

„Osiągnęliśmy porozumienie w wielu obszarach, m.in.
i zrobiliśmy ważny krok w kierunku osiągnięcia naszego wspólnego celu, wyjaśnia Hans Werner Aufrecht, prezes ITR. Z niecierpliwością czekam na dzień, w którym po raz pierwszy ze sobą rywalizują pojazdy „Klasy Pierwszej” z różnych kontynentów. »

Aby zawodnicy biorący udział w różnych mistrzostwach mogli ze sobą rywalizować, pierwszy wyścig rozgrywany w ramach tych wspólnych ram powinien odbyć się pod koniec 2017 roku w Japonii, przed nową rundą na początku 2018 roku w Niemczech.
. Sześciu producentów DTM i Super GT, Audi, BMW, Mercedes-Benz (w Niemczech) oraz Honda, Nissan, Lexus (w Japonii) czekają obecnie na zdefiniowanie koncepcji testowej. Później w projekt zaangażowani zostaną także amerykańscy producenci.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz